سرمربی فرانسوی توپچی‌ها اعتراف کرد که تساوی خانگی تیمش برابر چلسی آخرین شانس قهرمانی را هم از توپچی‌ها گرفته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تساوی بدون گل‌ آرسنال در بازی خانگی برابر چلسی، سبب شد آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌های لندن سرانجام به شکستش در کورس قهرمانی لیگ برتر اعتراف کند.

مردان ونگر که نتوانستند فاصله ۱۰ امتیازی خود را با چلسی صدرجدول کاهش دهند، برای گشودن دروازه‌ همشهری آبی‌پوش خود حتی یک موقعیت مسلم هم نداشتند و به این ترتیب آخرین کورسوی امیدشان برای ماندن در کورس قهرمانی هم از بین رفت.

ونگر در این خصوص به خبرنگاران گفت: همان عملکردی را که خواسته شده بود در زمین دیدیم. در نیمه اول با انسجامی مناسب بازی کردیم اما در اتخاذ تصمیمات درست مشکل داشتیم. در نیمه دوم از انسجام بازی‌مان کاسته و کار برای چلسی بیش از اندازه آسان شد.

این مربی ادامه داد: در چند دقیقه پایانی بازی، موقعیت‌های خطرناکی داشتیم و حسرت از دست دادن آنها را می‌خوریم. هر دو تیم خوب دفاع می‌کردند اما در یک سوم دفاعی حریف مشکل داشتند. آرسنال در مقاطعی از بازی ترمزدستی را بالا نگه داشته بود. ما بیشتر دغدغه این را داشتیم که در ضدحملات غافلگیر نشویم و برای‌ ما خیلی مهم بود که بازی را نبازیم. با این حال هنوز هم در روند فوق‌العاده‌ای قرار داریم. چلسی قهرمان لیگ خواهد شد و ما این را می‌دانیم. اکنون دیگر غیرممکن است که این تیم قهرمانی را از دست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.