سرمربی شیاطین سرخ معتقد است شاگردانش در فصل جاری لیگ برتر به اندازه بازی با اورتون بی‌انگیزه نبوده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال که شاگردانش در هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳ بر صفر در گودیسون‌پارک مغلوب اورتون شدند، با حضور در کنفرانس خبری در توضیح این شکست اظهار داشت: این اولین باری بود که انگیزه، الهام‌بخشی و قدرت هجومی بازیکنانم را پایین‌تر از حریف‌مان دیدم. در ورزش باید همیشه با حریف‌تان قابل‌ قیاس باشید. من هم همان حسی را داشتم که دستیارانم یعنی رایان گیگز و آلبرت استویونبرگ داشتند چون همانند همیشه خودمان را گرم نکردیم و ایجاد انگیزه در آنها در آخرین لحظه هم دیگر دیر شده بود. برای چنین بازی‌هایی هم باید به لحظا روحی از دو یا سه روز پیش آماده شد و اورتون به خاطر اینکه خود را بهتر آماده کرده بود بازی را با برد.

وی افزود: وقتی توپ را بیش از حد نگه می‌دارید احتمال اینکه به سادگی آن را از دست بدهید بسیار وجود دارد و باید در جدال‌های تن به تن موثرتر کار کرد. منچستریونایتد پس از گذشت ۴ دقیقه گل خورد و مثالش هم سه نبرد تن به تن متوالی بود که بازیکنان ما به اورتون واگذار کردند. در نیمه نخست موقعیت‌های زیادی روی دروازه اورتون خلق کردیم که فکر می‌کنم حداقل پنج فرصت گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها بهره ببریم. ما شوت‌های بی‌هدفی را روانه دروازه حریف کردیم که این اصلاً خوب نیست.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ تصریح کرد: آنالیز کردن علت شکست ما در این بازی کار خیلی دشواری است. به هر حال باید از چنین شکست‌هایی درس گرفت و همه ما دیدیم که آبی‌پوشان مرسی‌ساید برای این بازی از انگیزه بالایی برخوردار بودند. به هر حال ما ۶ یا ۷ بازی قبلی خودمان را خواستیم و به نتیجه رسیدیم ولی در این دیدار اوضاع آنطور که خواستیم پیش نرفت. به هر حال برای رسیدن به پیروزی باید از روحیه جنگندگی و انگیزه بالایی برخوردار بود و تا آخرین لحظه برای تصاحب توپ رقابت کرد. خیلی وقت‌ها به بازیکنانم می‌گویم که تا آخرین لحظه نباید دست از تلاش بکشند ولی مربی نمی‌تواند بیش از حد از بازیکنانش مطالبات داشته باشد.

فن‌خال در پایان عنوان کرد: من مربی منچستریونایتد هستم و بازیکنانم باید حرف‌هایی که من می‌زنم را به خوبی بگیرند و با فکر کردن به آنها در زمین با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. امیدوارم چنین اتفاقی دیگر تکرار نشود ولی به عنوان یک مربی می‌دانم که احتمال وقوع چنین اتفاقاتی وجود دارد.

منچستریونایتد در حال حاضر ۶۵ امتیازی است و پس از تیم‌های چلسی، منچسترسیتی و آرسنال در در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.