تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با درخشش فوق ستاره خود برای چهارمین بار موفق به شکست بوستون سلتیکس در پلی آف کنفرانس شرق شد و به نیمه نهایی این کنفرانس رسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفتمین روز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم‌های کلیولند کاوالیرز، لس آنجلس کلیپرز، واشنگتن ویزاردز و دالاس موریکس حریفان خود را شکست دادند.

تیم کلیولند با ۲۷ امتیازی که لبران جیمز در سالن «تی‌دی گاردن» شهر بوستون مقابل این تیم گرفت به چهارمین پیروزی متوالی خود مقابل سلتیکس رسید و به نیمه نهایی کنفرانس شرق صعود کرد. جیمز برای دهمین سال متوالی است که در پلی آف بازی می‌کند.

تیم واشنگتن ویزاردز هم در سالن اختصاصی خود برای چهارمین بار تورونتو رپتورز را شکست داد و به نیمه نهایی کنفرانس شرق صعود کرد.

دیدارهای مرحله پلی آف لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا به صورت ۴ پیروزی در ۷ بازی برگزار می‌شود.

نتایج دیدارهای صبح امروز (شنبه) به شرح زیر است:

کلیولند ۱۰۱ – بوستون ۹۳ ( ۴ بر صفر به سود کلیولند)کلیپرز ۱۱۴ – سان آنتونیو ۱۰۵ (۲ بر ۲ مساوی)تورونتو ۹۴ – واشنگتن ۱۲۵ (۴ بر صفر به سود واشنگتن)هیوستون ۱۰۹ – دالاس ۱۲۱ (۳ بر یک به سود هیوستون)

برنامه دیدارهای صبح فردا (دوشنبه) به شرح زیر است:

آتلانتا – بروکلین (۲ بر یک به سود آتلانتا)میواکی – شیکاگو (۳ بر یک به سود شیکاگو)ممفیس – پورتلند (۳ بر صفر به سود ممفیس)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.