سرمربی ۵۵ ساله کهکشانی‌ها گفت که تیمش دست‌بردار کاتالان‌ها نیست و تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لالیگا خواهد جنگید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در پی برتری ۴ بر ۲ شاگردانش در خانه سلتاویگو در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا گفت: رئال‌مادرید بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و پیروزی در زمین سلتاویگو این را به اثبات می‌رساند. سلتا هم بازی سطح بالایی را برابر ما از خود ارائه داد. از اینکه تیمم موفق به کسب پیروزی شد و هنوز در کورس قهرمانی است، خوشحالم. 

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها که شاگردانش در دو امتیازی بارسلونای صدرنشین هستند، تصریح کرد: هدف ما کاملاً مشخص و واضح است، پیروزی در هر بازی و باید به این هدف‌مان جامه عمل بپوشانیم. در این مقطع به تیم‌های دیگر فکر نمی‌کنیم و تنها روی کار خودمان تمرکز کرده‌ایم که اتفاقاً عملکرد خوبی را این روزها از خود ارائه می‌دهیم. تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید و این هدف ما در رئال‌مادرید است.

آنچلوتی با تمجید از مهاجم مکزیکی خود که گل پیروزی‌بخش رئالی‌ها را برابر اتلتیکو در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و مقابل سلتاویگو هم دو گل زد، گفت: چیچاریتو در حال حاضر از این شرایط خود در حال لذت بردن است.

او عنوان کرد: بقیه بازیکنان هم خیلی عالی کار کردند. درست است که در این دیدار دو بار دروازه‌مان باز شد ولی باید قبول کنیم که سلتاویگو تأثیرگذار بازی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.