سرمربی لاتزیو پس از تساوی خانگی تیمش تاکید کرد شاگردانش باید بیاموزند که تیم حریف عقب نمی‌نشیند تا آنها امتیازهای بازی را بگیرند.
به گزارش ایسنا، هفته سی‌ودوم رقابت‌های سریA ایتالیا با تساوی خانگی لاتزیو مقابل کیه‌وو همراه بود.

در دقیقه ۴۵ میروسلاو کلوزه برای لاتزیو گلزنی کرد اما آلبرتو پالوسکی در دقیقه ۷۶ گل تساوی را وارد دروازه تیم میزبان کرد تا حساب کار به تساوی کشیده شود. بیانکوچلستی با این نتیجه شمار امتیازهایش را به ۵۹ رساند تا همچنان در رتبه دوم جدول رده بندی قرار داشته باشد. کیه‌وو هم با ۳۷ امتیاز رتبه چهاردهم را از آن خود کرده است.

استفانو پیولی پس از این تساوی خانگی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: همچنان باید آمادگی‌مان را حفظ کرده و رو به جلو بریم. هفته فشرده‌ای برای ماست. با وجود آسیب‌دیده‌هایی که داریم اما تیمم جنگنده ظاهر شد. باید می‌بردیم. هنوز در حال بازسازی تیم هستیم و باید از این تساوی خانگی درس بگیریم. به خاطر آن که تمرکز و ثبات لازم را نداشتیم، نتوانستیم سه امتیاز را در خانه‌مان نگه داریم. فکر می‌کنم شرایطی را که در این فصل خواهیم داشت، تنها در پایان فصل متوجه خواهیم شد. شرایط سختی داریم و اگر بتوانیم در رتبه دوم باقی بمانیم بدان معناست که تیم خیلی خوبی بوده‌ایم.

پیولی افزود: می‌خواستیم کیه‌وو را شکست دهیم. باید بیاموزیم تا از شانس‌هایی که به دست می‌آوریم بیشترین استفاده را ببریم. باید بدانیم که حریفانمان عقب نمی‌نشینند تا ما همه امتیازهای بازی را از آن خودمان کنیم. ما هم باید به میدان رفته و امتیازها را برای خودمان جمع‌آوری کنیم. میروسلاو کلوزه با آسیب‌دیدگی ماهیچه رو‌به‌رو بود و پیش از این دیدار هم نمی‌دانستیم می‌تواند به بازی با کیه‌وو برسد یا نه. او در ترکیب قرار گرفت اما پیش از دقیقه ۶۰ از من خواست تا تعویضش کنم. هفته بدی است، زیرا در هفت روز باید سه بازی انجام دهیم. بازیکنان آسیب دیده زیادی هم داریم که باید با آن دست و پنجه نرم کنیم. باید بیش از اینها جاه‌طلب باشیم و با فشارهایی که روی تیم وجود دارد کنار بیاییم. همه دیدارهای لیگ ایتالیا سخت هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.