هافبک بلژیکی تیم چلسی عنوان برترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر فوتبال انگلیس را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال انگلیس (PFA)، ادن ازار هافبک هجومی تیم چلسی را به عنوان برترین بازیکن این فصل لیگ برتر جزیره انتخاب کرد.

ستاره ۲۴ ساله آبی‌پوشان لندن در این فصل یکی از ستاره‌های چلسی بوده و در تمامی رقابت‌ها برای چلسی ۱۸ گل به ثمر رسانده و یکی از دلایل اصلی قهرمانی تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو در جام اتحادیه و همچنین یکه‌تازی آنها به سوی کسب اولین قهرمانی‌شان در لیگ برتر از سال ۲۰۱۰ بوده است.

اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال انگلیس شب گذشته (یکشنبه) در مراسمی در هتل گراسونور لندن از ازار تجلیل کرد و جایزه بازیکن فصل را به او که تیمش هفته آینده با کسب پیروزی خانگی برابر کریستال پالاس قهرمانی خود را قطعی می‌کند، داد.

ازار در خصوص اضافه شدن این عنوان به کارنامه افتخاراتش اظهار داشت: من بسیار خوشحالم. یک روز می‌خواهم بهترین بازیکن جهان شوم و کاری که در این فصل انجام دادم، بازی‌های بسیار خوب و کمک به چلسی برای ارائه بازی‌های خوب بود. نمی‌دانم استحقاق کسب این جایزه را دارم یا نه اما به هر حال از بابت کسب آن خوشحالم. این جایزه خوب است و بهتر از آن این است که با رای بازیکنان لیگ انتخاب می‌شوی. آنها همه چیز را درباره فوتبال می‌دانند. واقعاً لذت‌بخش است و من بسیار خوشحالم.

وی در شرایطی جایزه بازیکن فصل لیگ برتر را از آن خود کرد که یک سال پیش هم جایزه بازیکن جوان لیگ را کسب کرده بود. ازار ادامه داد: ما این فصل تقریباً قهرمان شده‌ایم و شاید این عاملی بسیار تأثیرگذار در انتخاب من بوده باشد. فصل گذشته سوم شدیم اما این فصل فرصت قهرمانی در لیگ را داریم. تغییری که برای من نسبت به فصل گذشته رخ داده همین است. امسال کارم را مانند سال پیش انجام دادم و سعی کردم نسبت به فصل گذشته بیشتر گل بزنم. به شخصه فکر می‌کنم که فصل خوبی داشته‌ام چون اینجا در بازی‌های مهمی به میدان رفتم و گل‌های مهم فراوانی زدم و به همین دلیل این فصل بهترم.

در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال باشگاهی جزیره در فصل جاری، هری کین مهاجم مهاجم ۲۱ ساله تاتنهام نیز جایزه بازیکن جوان فصل را از آن خود کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.