سرمربی لیورپول تاکید کرد در فوتبال هیچ وقت نمی‌دانید چه اتفاق‌هایی برای شما رخ می‌دهد.
به گزارش ایسنا، قرمزهای بندر آنفیلد در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا شب (سه شنبه) به مصاف هال سیتی خواهند رفت.

این در حالی است که لیورپولی‌ها با کسب ۵۸ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند و با رتبه چهارم جدول اختلافی هشت امتیازی دارند. رسیدن آنها به لیگ قهرمانان سال آینده دور از ذهن است اما سرمربی اهل ایرلند شمالی این تیم تاکید دارد تیمش تا آخرین دیدار می‌جنگد.

تساوی بدون گل در دیدار این هفته مقابل وست برومویچ آلبیون در ورزشگاه هاثورن موجب شد تا بسیاری باور کنند لیورپول در این فصل نمی‌تواند برای هیچ هدفی بجنگد. قرمزها اکنون ۹ امتیاز با منچسترسیتی رده دومی فاصله دارند و البته این در حالیست که یک بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

این یعنی لیورپول باید در دیدارهای پیش‌رو به اندازه کافی امتیاز بگیرد تا بتواند به قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی امیدوار بماند.

برندان راجرز در این زمینه گفت: کارمان خیلی سخت شده است. وقتی ۶ دیدار تا پایان فصل باقی مانده بود، به خودم گفتم باید از این تعداد بازی در پنج دیدار به پیروزی برسیم. حالا که پنج دیدار تا پایان باقیست، یابد در هر پنج دیدار به پیروزی برسیم تا همچنان برای خودمان شانس قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر را قائل باشیم.

راجرز افزود: هیچ وقت نمی‌دانید چه اتفاقی برای شما می‌افتد. این چیزی است که در فوتبال رخ می‌دهد. هیچ وقت هیچ چیز نمی‌دانید. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با نمایش خوب و نتیجه‌هایی که می‌گیرید، حریفان را تحت فشار قرار دهید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.