خوزه مورینیو تا یک قهرمانی دیگر با چلسی فقط ۵ امتیاز کم دارد. او را دیگر تقریبا همه قهرمان این فصل لیگ برتر می دانند . او که تیمش شنبه شب از سد آرسنال گذشته با شعار هواداران رقیب مواجه شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ خوزه مورینیو بلافاصله بعد از بازی با آرسنال به شعارهای هواداران آرسنال در ورزشگاه خانگی شان پاسخ داد. طرفد اران تیم لندنی ، مربی تیم رقیب همشهری و فوتبالش را کسل کننده می خواندند. مورینیو در تمام این یک دهه ای که با چلسی رو آمده ، هیچ گاه با آرسن ونگر فرانسوی خوب نبودند. دعواهای بی پایان شان در رسانه ها و در کنار زمین در بازی های مستقیم ، همیشه بوده و ادامه داشته است. این بار البته او که بعد از بردن آرسنال در جمع خبرنگاران حرف می زد درباره شعار کسل کننده گفت:«کسل کننده یعنی ۱۰ سال بدون جام ، یعنی اینکه بهترین فوروارد تیمت را بکشی بیرون و تماشاگران تیمت را از تماشای بازی ژیرو و ولبک در کنار هم محروم کنی وگرنه تیم من که بهترین خط حمله لیگ را دارد. خیلی سخت است که یک تیم از شروع فصل تا اینجا در صدر جدول باشد و ما بودیم . نه مطمئن باشید آن شعار را برای من ندادند! آنها از این ده سال مانتظر ماندن و صبر کردن برای یک جام خسته هستند. خسته کننده و کسل کننده یعنی این انتظار!»

چلسی که در بازی با آرسنال با یکی از آن دفاع های اتوبوسی برنده شد ، حالا ۱۰ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر از سایر رقبایش پیش است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.