سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: هسلر را راضی خواهم کرد که بماند تا فصل را با هم به پایان برسانیم.
علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تصمیم دستیارش، توماس هسلر برای ترک ایران، اظهار داشت: هسلر تا اینجای فصل فقط ۵۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده و این مسئله باعث ناراحتی او شده و قصد دارد ایران را ترک کند.

وی ادامه داد: با تصمیم هسلر مخالف هستم و او را راضی خواهم کرد تا در مشهد مانده و فصل را در کنار یکدیگر تمام کنیم. این انتظاری است که مردم مشهد از ما دارند و هسلر هم به خواسته آنها توجه خواهد کرد. هسلر با تمام توانش کار کرد، اما احترامش را حفظ نکردیم و به تعهدات مالی خودمان در قبال او عمل نکردیم.

مرزبان در پاسخ به این سوال که هسلر با توجه به حرفه‌ای بودنش چطور این شرایط را تاکنون تحمل کرده، یادآور شد: نه تنها هسلر بلکه همه بازیکنان و مربیان تیم ما حرفه‌ای فکر می‌کنند و این انتظار را از باشگاه داریم که به تعهدات‌شان عمل کنند.

سرمربی پدیده در واکنش به شکایت احتمالی هسلر از باشگاه پدیده مشهد گفت: مطمئن باشید اجازه نخواهم داد کار این مربی به شکایت از باشگاه برسد. هسلر با اعتماد به من به ایران آمد و خودم جوابگوی خواسته‌های او هم خواهم بود.

مرزبان با بیان اینکه فصل آینده در هر تیمی که باشد از هسلر استفاده خواهد کرد، یادآور شد: برای فصل بعد برنامه‌ریزی خوبی برای کادرم دارم و در هر تیمی که باشم نه تنها هسلر بلکه یک مربی آلمانی دیگر به کادرم اضافه خواهم کرد تا کادر کاملا آلمانی داشته باشیم.

سرمربی پدیده مشهد در پاسخ به این سوال که آیا مربیان مدنظرش در سطح هسلر است، گفت: بله این مربی مانند هسلر بازیکن بزرگی بوده و مربی با تجربه‌ای هم هست که قطعا می‌تواند موثر کار کند.

مرزبان در واکنش به این موضوع که فصل بعد سعی خواهد کرد به تیمی رود که بی‌پول نباشد، عنوان کرد: ما ابتدای فصل هم فکر نمی‌کردیم مجموعه بزرگ پدیده با مشکل مالی مواجه شود و واقعیت این است که بعضی اتفاقات را نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

وی اضافه کرد: با این شرایط دلیلی ندارد که این همکاری ادامه پیدا کند و من فصل بعد در پدیده نیستم. برنامه سه‌ ساله‌ای سازماندهی کرده بودم؛ هدف ما در سال اول ماندن در لیگ بود، در سال دوم برای گرفتن سهمیه آسیا هدف‌گذاری کرده بودم و هدف مهم در سال سوم جنگیدن برای قهرمانی بود.

مرزبان گفت: با مشکلاتی که برای باشگاه پدیده به‌وجود آمد، اعتقادهایم را به این برنامه‌ها از دست دادم، چون امکان عملی شدن آنها وجود ندارد. وقتی چنین چیزی دیده می‌شود پس بهتر است که این همکاری ادامه نداشته باشد و فصل آینده من دیگر در پدیده نیستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )