سرمربی فیورنتینا پس از شکست خانگی مقابل کالیاری تاکید کرد تیمش سزاوار شعارهای هواداران بوده است.
به گزارش ایسنا، بنفش‌های فلورانس در دیدار هفته سی‌ودوم کالچو در آرتمیو فرانچی با نتیجه سه بر یک مغلوب کالیاری شدند.

دوجه کاپ (۷ و ۶۰) و دیگو فاریاس (۹۰) برای کالیاری گلزنی کردند و تنها گل ویولا را نیز آلبرتو جیلاردینو در دقیقه ۷۵ وارد دروازه تیم میهمان کرد. فیورنتینا با این شکست ۴۹ امتیازی ماند و در جایگاه ششم قرار گرفت. کالیاری هم ۲۴ امتیازی شد تا به رتبه هجدهم جدول رده‌بندی صعود کند.

این نخستین بار از فوریه ۲۰۱۲ است که فیورنتینا در سه دیدار پیاپی شکست می‌خورد. وینچنزو مونتلا پس از این باخت به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در این دیدار از انرژی‌های منفی زیادی که وجود داشت ضربه خوردیم. دیداری که روز پنجشنبه در لیگ اروپا برگزار کردیم، همه توان بازیکنان ما را برده بود و ما هم در رویارویی با کالیاری هرگز نتوانستیم در اندازه های خودمان ظاهر شویم. با این که در این دیدار سردرگم بودیم اما شاگردانم تلاش زیادی کردند. تا پایان نتوانستیم تمرکز و برنامه هایی که برای رویارویی با کالیاری در نظر داشتیم را انجام دهیم. حالا کار سخت‌تری برای حفظ جایگاه ششم در جدول رده‌بندی و صعود به بازی‌های اروپایی در فصل آینده پیش روی ماست. کسب پیروزی در این دیدار برای ما اهمیت بالایی داشت اما باید شکست را بپذیریم و اجازه ندهیم روی اعتماد به نفس‌مان تاثیر منفی بگذارد. باید آرامش‌مان را حفظ کرده و بدانیم که می‌توانیم بهتر از اینها عمل کنیم.

هواداران فیورنتینا در جریان این دیدار و پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازیکنان را «هو» کردند. مونتلا که پس از شکست خانگی مقابل ورونا اعلام کرد شاگردانش سزاوار هو شدن نبودند، پس از رویارویی با کالیاری گفت: ما در این دیدار سزاوار هو شدن بودیم. نمایش تیمم به هیچ وجه خوب نبود. تلاش می‌کنیم تمام انتقادها در این دیدار را به تشویق هواداران در دیدار بعدی بدل کنیم. سیستم فوتبالی ما طوری است که باید توپ را در اختیار داشته باشیم و روی بازی متمرکز باشیم. باید در دیدارهای بعد بتوانیم این کار را انجام دهیم. فکر نمی‌کنم تیمم در دیدارهای بعدی این اجازه را داشته باشد تا به شیوه‌ای غیر از این عمل کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.