سرمربی یوونتوس با وجود شکست برابر تورینو از عملکرد شاگردانش راضی است ولی اعتراف کرد که از شکست در داربی ناراحت است.
به گزارش ایسنا، یوونتوس سرانجام طعم شکست را چشید. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در هفته سی‌ودوم سری A در داربی شهر تورین به مصاف تورینو رفتند و در نهایت با نتیجه دور از انتظار دو بر یک بازی را واگذار کردند.

این سومین باخت یوونتوس در فصل جاری سری A است با این حال شاگردان آلگری در صدر جدول رده بندی باقی مانده و در صورتی که بتوانند در ۶ بازی آتی خود چهار امتیاز به دست آورند، عنوان قهرمانی خود را نهایی خواهند کرد و برای چهارمین سال پیاپی جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

آلگری سرمربی یوونتوس از شکست تیمش در دیدار برابر تورینو ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. گاهی اوقات تیم برتر میدان هستی اما نمی‌توانی به پیروزی برسی. متاسفانه دروازه ما دو بار باز شد. فکر نمی‌کنم که مشکل یوونتوس بدنی باشد؛ چرا که در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. مثل همیشه از عملکرد پیرلو راضی هستم اما بونوچی اشتباه بدی انجام داد. با این باید بگویم که بازیکنان یوونتوس در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی یوونتوس که تیمش به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است، ادامه داد: این شکست روحیه بازیکنان یوونتوس را خراب نخواهد کرد. برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی راهی طولانی در پیش نداریم. باید از همین الان در اندیشه نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان اروپا باشیم. یوونتوس در دیدار برابر تورینو بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ما حتی بهتر از دیدار رفت بودیم اما در نهایت بازی را واگذار کردیم. به هر حال این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. طبیعی است که از شکست در داربی ناراحت باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.