سرمربی آرسنال پس از تساوی بدون گل شاگردانش برابر چلسی اعتراف کرد که مردان مورینیو دیگر عنوان قهرمانی خود را نهایی کرده‌اند و شدنی نیست که جام به تیم دیگری غیر از چلسی برسد.
به گزارش ایسنا، حساس‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس برنده نداشت و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. آرسنال که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده چلسی در صدر جدول رده‌بندی بود در ورزشگاه خانگی خود از آبی‌پوشان لندنی پذیرایی می‌کرد. توپچی‌ها امیدوار بودند که با پیروزی در این دیدار فاصله خود را با چلسی صدرنشین کم کنند اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

چلسی با ۷۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار و با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی منچسترسیتی ۷ امتیاز اختلاف دارد. این در حالی است که دو بازی کمتر نسبت به سیتی دارد و این نشان می‌دهد که شاگردان آقای خاص مشکلی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال نیز اعتراف کرد که چلسی قهرمانی خود را نهایی کرده است. او گفت: همه ما می‌دانیم که چلسی دیگر قهرمانی خود را نهایی کرده است. اگر می‌خواستیم امیدهای خود را حفظ کنیم باید در دیدار امشب به پیروزی می‌رسیدیم اما متاسفانه نتوانستیم. دیگر غیرممکن است که عنوان قهرمانی به تیمی غیر از چلسی برسد.

آرسن ونگر عملکرد ضعیفی برابر مورینیو داشته است. سرمربی فرانسوی آرسنال در ۱۰ سال اخیر تنها یک بار توانسته است برابر مورینیو به پیروزی برسد. او در این باره گفت: اول این که باید بگویم که چنین آماری اصلا برای من مهم نیست. ما در دیدار امروز برابر چلسی تنها و تنها برای سه امتیاز به میدان رفتیم. چلسی تیمی قوی و در دفاع بسیار خوب است. چلسی در چند دیدار اخیر خود توانسته است دروازه‌اش را بسته نگه دارد. چلسی در دیدار برابر آرسنال هم بار دیگر بازی دفاعی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و دروازه‌اش را بسته نگه داشت. آنها در دفاع بسیار قوی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.