صدرنشین لیگ ایتالیا پس از سال‌ها شهرآورد تورین را با شکست به پایان برد.
به گزارش ایسنا، بیانکونری هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا را با شکست در داربی شهر تورین به پایان برد. این تیم که شانس نخست کسب قهرمانی در فصل جاری است و در حالی که تصور می‌شد با کسب یک پیروزی ساده مقابل رقیب همشهری یک گام به اسکودتو نزدیک می‌شود، با نتیجه دو بر یک باخت.

آندره‌آ پیرلو که به تازگی از آسیب‌دیدگی بازگشته است، در دقیقه ۳۵ یوونتوس را در خانه حریف پیش انداخت اما متئو دارمیان (۴۵) و فابیو کوالیارلا (۵۷) برای تورینو گلزنی کردند تا تیمشان را پیروز این دیدار سنتی کنند.

پس از این دیدار یووه با ۷۳ امتیاز همچنان صدر جدول را از آن خود دارد. تورینو هم با ۴۷ امتیاز به رتبه هشتم رسید.

تیم تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری پس از ۷۳۲۲ روز بار دیگر به رقیب همشهری خود باخته است. آخرین باری که تورینو موفق شد یوونتوس را در داربی تورین شکست دهد به ۹ آوریل سال ۱۹۹۵ بازمی‌گردد؛ یعنی ۲۰ سال پیش. این بدان معناست که تورینو با غلبه بر "بانوی پیر" دست به کاری بزرگ زده است. پیروزی دو بر یک یعنی کسب سه امتیاز حساس برای تورینو که می‌تواند آنها را برای رسیدن به دیدارهای اروپایی امیدوار نگه دارد.

این بار نیمه قرمز شهر تورین خوشحال هستند زیرا علاوه بر کسب پیروزی، قهرمانی رقیب سنتی خود را نیز به تاخیر انداختند. یوونتوس که در راه قهرمانی در کالچو می‌توانست با پیروزی بر تورینو کار خود را راحت‌تر کند، اکنون باید تا دیدار میانه هفته خود مقابل فیورنتینا صبر کند تا بتواند جشن قهرمانی احتمالی‌اش را بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.