مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: در بازی سایپا و استقلال حرکت میلاد میداودی را تلافی می‌کنم و عدد شش به هواداران استقلال نشان خواهم داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شکوری در خصوص تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و دو گل بد خوردیم اما اواخر نیمه توانستیم یکی از گل‌ها را جبران کنیم و دست خالی به رختکن نرویم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به حریف نمایش گذاشتیم و پس از اینکه با زدن گل دوم به بازی برگشتیم می‌توانستیم به گل دیگری هم برسیم که داور گل سوم ما را خطا گرفت.

شکوری درباره داوری بازی یادآور شد: پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند محمد نوری روی میرترابی خطای پنالتی مرتکب نشده و نمی‌دانم حق با آنها است یا داور که اعلام پنالتی کرد. در هر حال ما هم روی گل سومی که به ثمر رساندیم و داور آن را نپذیرفت اعتراض داریم. آنچه مسلم است داور به عمد دچار اشتباه نشده و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره حرکت میداودی که عدد ۴ به هواداران پرسپولیس نشان داد و باعث ناراحتی آنها شد گفت: اشکال ندارد در بازی سایپا و استقلال من هم عدد ۶ به هواداران استقلال نشان خواهم داد تا کار میلاد را تلافی کنم. این کری‌ها طبیعی است اما در مملکت ما بیش از حد شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.