کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: توپی که گل زدم صحیح بود و نمی‌دانم کمک داور از آن فاصله دور چگونه گل من را خطا کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد نوری در پایان دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس گفت: زمانی که گل را به ثمر رساندم داور وسط، گل اعلام کرد اما کمک داور گفت که هند شده است. نمی‌دانم کمک داور از فاصله ۵۰ متری چگونه آن صحنه را دید.

وی ادامه داد:‌ واقعا نمی‌دانم که توپ به دستم خورد یا نه، اما اگر هم خورده باشد از عمد نبوده است. این کمک داور در نیمه اول کرنری که واقعا کرنر نبود را به سود سایپا اعلام کرد که برگشتِ همان توپ به اوت رفت و گل شد. واقعا نمی‌دانم در آن صحنه‌ای که من توپ را گل کردم، داور کنار چگونه آن صحنه را دید که داور وسط ندیده است. فکر می‌کنم کمک داور چشم بسیار قوی داشت. 

هافبک پرسپولیس در خصوص خطایی که منجر به پنالتی شد، گفت: متاسفانه دو پایم لیز خورد و بازیکن آنها زرنگی کرد. واقعا نمی‌دانم پایم به او خورد یا نه اما داور پنالتی گرفت. 

نوری در خصوص دیدارهای پیش‌رو و انگیزه این تیم برای آنها یادآور شد: هواداران ما تا اینجا تحمل کردند در ادامه هم ما را تنها نگذارند. مطمئن باشند که باشگاه به دنبال بستن تیمی قدرتمند در فصل آینده است. از همه آنها عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم در بازی‌های آینده رضایت‌شان جلب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.