هافبک تراکتورسازی گفت: امسال به دنبال قهرمانی نیستیم بلکه قهرمانی به دنبال تراکتورسازی است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آندرانیک تیموریان پس از برتری ۲ بر صفر تراکتورسازی مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم از اینکه کماکان در کورس قهرمانی هستیم و مطمئن باشید لیگ ایران را به این راحتی از دست نمی‌دهیم و تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم.

وی افزود: امسال به دنبال قهرمانی نیستیم بلکه قهرمانی به دنبال تراکتورسازی است. امیدوارم با ارائه بازی‌های تماشاگرپسند و منطقی بتوانیم لیگ را به خوبی و خوشی تمام کنیم. جا دارد از همه هوادارانمان به دلیل حمایت‌هایی که در فصل جاری داشته‌اند تشکر کنم.

هافبک تراکتورسازی عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم تا جایی که امکان دارد به تراکتورسازی کمک کنم و تشکر می‌کنم از مجموعه تراکتورسازی و بازیکنان و هواداران تیم که مرا قبول داشته و پذیرا شدند. خاطرات خوبی را در تراکتورسازی داشتم و همه تلاشم را می‌کنم آن خاطرات را دوباره زنده کنم. هنوز به دنبال پیشرفت هستم و می‌خواهم سال آینده به فوتبالم در خارج از ایران ادامه دهم، البته باید ببینیم در سه بازی آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و بعد تصمیم بگیرم.

تیموریان تصریح کرد: آندو پیراهن هر تیمی را که برتن کرده همیشه با تعصب و همه وجود خود پا به میدان گذاشته و بازی کرده است. به هرحال فوتبال است دیگر، ممکن است با اینکه با همه وجودم در تیم های مختلف بازی کرده‌ام در برخی از تیم‌ها موفقیت‌هایی که در تراکتورسازی شاهد آن بودیم اتفاق نیفتاده باشد. مطمئن باشید آندو هرچه دارد درون زمین می‌گذارد و بعد از زمین بیرون می‌آید.

کاپیتان تیم ملی در خصوص ماندن کی‌روش اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه کی‌روش ماند چون می‌تواند به آینده فوتبال ایران کمک کند. هیچ منتی برای بازی کردن در تیم ملی نداشته و همیشه مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی بوده‌ام، مطمئنم بقیه بازیکنان تیم ملی نیز چنین شرایطی را دارند. خیلی خوشحالم از اینکه کی‌روش ماند چون می‌تواند چیزهای زیادی را به جوان‌های ما در تیم ملی دیکته کرده و یاد دهد تا ما سال آینده شاهد درخشش جوانان تیم ملی باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بین شما و رحمتی مشکلی وجود دارد که برخورد سردی با یکدیگر داشتید، تصریح کرد: من این موضوع را تکذیب می‌کنم چون هیچ مشکلی با رحمتی ندارم. من یک بازیکنان حرفه‌ای هستم و مطمئن باشید در فوتبال حرفه‌ای هیچ گاه یک مربی و یا یک بازیکن درگیری و چالش نداشته‌ام.

تیموریان در پاسخ به این پرسش که آیا چالش نداشتن شما با هیچ مربی را جدی گفتید، اظهار داشت: بله، من این حرف را کاملاً جدی می‌گویم و با هیچ مربی چالش و درگیری ندارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )