بازیکنان تیم فوتبال سایپا در وسط زمین عکس سلفی گرفتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که ۳۰ دقیقه به آغاز دیدار پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته بیست هفتم لیگ برتر باقی مانده حدود ۲ هزار نفر هوادار در ورزشگاه انقلاب حضور دارند که ۲۰۰ نفر از این هواداران طرفدار سایپا و بقیه طرفدار پرسپولیس هستند.

* ترافیک روانی اطراف ورزشگاه وجود دارد و هواداران بدون مشکل در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپولیس ساعت ۱۶ به ورزشگاه انقلاب رسید.

* به محض حضور پرسپولیس در ورزشگاه،‌ ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های این تیم داخل زمین آمد تا وضعیت چمن ورزشگاه را مورد بررسی قرار دهد. 

* آندره پانادیچ و تای‌هیمو مربیان پرسپولیس پس از ورود به زمین موانع مخصوص گرم کردن پیش از بازی را در زمین چیدند تا بازیکنان برای گرم کردن مشکلی نداشته باشند.

* از طرف باشگاه سایپا تعداد زیادی پرچم بین تماشاگران این تیم به صورت رایگان توزیع شد و همین مسئله باعث شد هواداران پرسپولیس علیه هواداران میزبان موضع بگیرند.

* پیش از ورود تیم‌ها به زمین برای گرم کردن موسیقی پاپ در ورزشگاه پخش شد. 

* فرشاد قاسمی و ابراهیم شکوری دو بازیکن پیشین پرسپولیس که در سایپا حضور دارند با اعضای تدارکات و همچنین دیگر پرسپولیسی‌ها خوش و بش کردند.

* ابراهیم شکوری از سوی تماشاگران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت. 

* در ورزشگاه بنرهایی به مناسبت درگذشت حجت‌الله خطیب مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس و سرپرست تیم فدراسیون کشتی نصب شده بود. خطیب امروز پس از مدت‌ها تحمل بیماری درگذشت.

* بازیکنان سایپا به محض ورود به زمین در کنار هم قرار گرفتند و عکس سلفی گرفتند.                

* حامد فلاح‌زاده، وحید محمد‌زاده، روزبه‌ شاه‌علی‌دوست، مجید ایوبی، علی زینالی، میلاد میداوودی، ابراهیم شکوری، محمد نزهتی، حکیم نصاری، حامد شیری و سجاد مشکل‌پور در ترکیب سایپا به میدان می‌روند.            

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود.    

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.