سرمربی هلندی شیاطین سرخ بر این باور است که تیم تحت هدایت او تا پیش از سال ۲۰۱۷ به عنوان قهرمانی خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال که تابستان گذشته با امضای قراردادی سه ساله هدایت منچستریونایتد را پذیرفت در خصوص کسب عناوین قهرمانی احتمالی با شیاطین سرخ گفت: من یک دوره سه ساله را با منچستریونایتد پیش رو دارم و مطمئنم که در این مدت می‌توانیم در لیگ برتر انگلیس و یا تورنمتی دیگر به قهرمانی برسیم. شاید سال بعد توانستیم عنوانی کسب کنیم.

وی افزود: فرایندی که در منچستریونایتد در پیش گرفتیم خیلی سریع به ثمر ننشست، چون با تیم‌های دیگرم در چنین مقطعی عنوانی را به دست آورده بودم. به طور عادی، فلسفه من کسب عناوین قهرمانی است ولی زمانی که به منچستریونایتد پیوستم باید تغییرات بزرگی در این تیم ایجاد می‌کردم. البته فلسفه مربی تنها فاکتور تأثیرگذار در رسیدن به موفقیت نیست و باید ساختار باشگاه هم درست باشد.

فن‌خال همچنین در مورد آینده مهاجم کلمبیایی‌اش که در فصل جاری در ۲۵ بازی تنها چهار گل به ثمر رسانده و خاویر هرناندس که حضور یک ساله قرضی‌اش در رئال مادرید رو به پایان است، عنوان کرد: شما نباید بازیکنان را براساس تعداد گل‌های‌شان مورد قضاوت قرار دهید. در مورد فن‌پرسی، رونی، فالکائو و چیچاریتو دقیقاً چنین نظری دارم. سبک بازی را که فالکائو مقابل چلسی ارائه داد، خیلی دوست داشتم. او مهاجم نوک بود و البته خیلی بدشانس. این بازیکن یک یا دو گل باید به ثمر می‌رساند.

سرمربی شیاطین سرخ در ادامه تأکید کرد: رادامل به نظرم کیفیت بالایی دارد و تنها کمی بدشانس است. فالکائو در تمرینات بازیکن فوق‌العاده سختکوشی است و براساس فلسفه کاری ما عمل می‌کند. من به بازیکنانی نیاز دارم که اهل چالش و رقابت باشند برای همین بود که با جدایی دنی ولبک و چیچاریتو موافقت کردم.

سرمربی هلندی سرخپوشان منچستر در پایان در خصوص آینده حرفه‌ای مهاجم کلمبیایی‌اش اظهار داشت: پیش از هر چیز باید با فالکائو صحبت کنم و باید ببینیم که خود او چه نظری دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.