مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر تا عقد قراردادی جدید با نراتزوری فاصله زیادی ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارئورو ایکاردی تأکید کرد که قصد دارد در اینتر بماند و به این تیم برابر کسب عناوین مختلف در فصل آینده کمک کند. مهاجم ۲۱ ساله اینتر در این فصل بهترین بازیکن تیمش بوده است و با ۱۷ گلی که زده شانس زیادی برای تصاحب عنوان آقای گل سری A دارد. قرارداد او سه سال دیگر یعنی تا پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ اعتبار دارد اما این بازیکن آرژانتینی می‌خواهد مدت حضورش در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا را تمدید کند.

ایکاردی که گفته می‌شود چند تیم انگلیسی و اسپانیایی خواهان به خدمت گرفتن‌ وی هستند، در گفت‌و‌گو با شبکه مدیاست اظهار داشت: من و اینتر تا رسیدن به توافق برای عقد قراردادی جدید فاصله زیادی نداریم. من می‌خواهم در اینتر بمانم و از این بعد همه چیز به مدیربرنامه‌هایم و باشگاه بستگی دارد.

اینتر شب گذشته (شنبه) به لطف گلزنی ایکاردی موفق شد میهمان خود رم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ اروپای فصل آینده افزایش دهد. ایکاردی اما معتقد است که تیمش در فصل آینده باید برای رسیدن به هدفی به مراتب بزرگتر تلاش کند.

او ادامه داد: ما در زمین بازی تمام تلاش‌مان را انجام دادیم و به هر آنچه که روبرتو مانچینی از ما خواسته بود، عمل کردیم. مانچینی از ما خواسته بود که پرسینگ را از خط حمله شروع کنیم و گل بزنیم. بازی اینتر برابر رم از آن بازی‌هایی بود که می‌طلبید تمام بازیکنان خود را وقف تیم کنند. اینتر دوباره می‌خواهد تیمی بزرگ باشد و در جایگاهی در خور تاریخچه‌اش باشد. فصل آینده ما باید برای اهداف بزرگتری بجنگیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.