رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: کمی دیرتر از سایر افراد به جلسه هیئت مدیره رسیدم و شاید قبل از من اعضا درباره نتایج اخیر استقلال صحبت کرده باشند.
کامران صاحب‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد جلسه هیئت مدیره استقلال و اینکه قرار بود وی به دلیل مسافرت یک ماه در جلسات شرکت نکند، گفت: بلیت سفرم را لغو کردم و روز جمعه به مسافرت خواهم رفت. در جلسه امروز بیشتر ذهن‌ها به سمت خصوصی‌سازی باشگاه معطوف شده بود و صحبتی از نتایج به میان نیامد.

وی افزود: کمی دیرتر از سایر اعضا به جلسه رسیدم و شاید پیش از اینکه من حضور داشته باشم، اعضا درباره نتایج اخیر استقلال صحبت کرده باشند.

رئیس هیئت مدیره استقلال با اشاره به نتایج استقلال در لیگ برتر عنوان کرد: هواداران حق دارند اعتراض کنند چون صاحبان اصلی تیم هستند اما نمی‌توان نتایج را به یکی دو نفر منتسب کرد. هنوز ۳ بازی دیگر تا پایان لیگ باقیمانده و کورسوی امید برای کسب سهمیه آسیا وجود دارد.

صاحب‌پناه ادامه داد: شرمنده هواداران هستیم، چرا که هدف ما خوشحالی آنها بود اما نتیجه چیز دیگری شد. برای همه تیم‌ها مقطعی وجود دارد که نتیجه نگیرند و هواداران‌شان عصبانی شوند. ممکن است هواداران استقلال به ما هم بد و بیراه بگویند و من از همه آنها به خاطر نتایج اخیر عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم ما را ببخشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.