ستاره آرژانتینی بارسلونا با گلی آفساید خودش را به کریستیانو رونالدو در صدر گلزنان لیگ اسپانیا نزدیک‌تر کرد.
به گزارش ایسنا، آبی و اناری‌ها در دیدار هفته سی و سوم لیگ فوتبال اسپانیا در خانه اسپانیول به پیروزی دو بر صفر دست یافتند.

نیمار در دقیقه ۱۷ گل نخست را به ثمر رساند و لیونل مسی هم در دقیقه ۲۵ گل دوم را وارد دروازه تیم میزبان کرد تا بارسلونا موفق شود داربی کاتالان را به سود خود به پایان رساند.

با این نتیجه بارسلونا شمار امتیازهایش را به ۸۱ رساند تا پیش از رویارویی رئال مادرید با سلتاویگو که امروز (یکشنبه) برگزار می‌شود، با اختلافی پنج امتیازی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. اسپانیول هم که فصل متوسطی را پشت سر می‌گذارد، با ۴۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

گل دومی که بارسلونا وارد دروازه اسپانیول کرد آفساید بود زیرا لوییس سوآرس پیش از آن که توپ را برای لیونل مسی بفرستد، توپ را در شرایط آفساید دریافت کرده بود. بازبینی تصاویر تلویزیونی به وضوح نشان می‌دهد زمانی که سوآرس در حال یک و دو با آندرس اینیستا بود، توپ در شرایط آفساید برای وی فرستاده شد که این موضوع از چشم داور پنهان ماند.

بازیکنان اسپانیول به شدت به این صحنه اعتراض کردند اما تصمیم کمک داور به درستی گل به ثمر رسیده داد تا آنتونیو میگل متئو لاهوز نیز اعلام کند گل صحیح است.

بدین ترتیب لیونل مسی اکنون با ۳۶ گل زده توانست خودش را یک گل به کریستیانو رونالدو ۳۹ گله در صدر جدول رده بندی بهترین گلزنان لیگا نزدیک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.