آقای خاص در پاسخ به شایعاتی که درباره احتمال انتقال ادن ازار از استمفوردبریج وجود دارد، واکنش جالبی نشان داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدتی است که گفته می‌شود غول‌های لالیگا، در حال آماده کردن خود برای ارائه پیشنهادی قابل توجه به چلسی جهت جذب ستاره بلژیکی این تیم، ادن ازار هستند اما ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آبی‌های لندن به مشتریان ازار هشدار داد برای خرید این بازیکن باید رقمی نجومی بپردازند.

مورینیو در واکنش به شایعه فروش ازار به رئال‌ مادرید پس از ابراز علاقه زین‌الدین زیدان (سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید کاستیا و مشاور رئیس کهکشانی‌ها) به جذب ازار و در پاسخ به این سؤال که هافبک بلژیکی‌اش چقدر می‌ارزد، گفت: به نظر من هر پای او ۱۰۰ میلیون پوند می‌ارزد، چون بازیکنی بسیار جوان است. اگر رئال مادرید ادن را بخواهد من اولین کسی خواهم بود که باخبر می‌شوم، چون رابطه‌ام با رئیس و مدیرعامل این باشگاه آنقدر خوب هست که آنها بدون اطلاع من کاری انجام ندهند. من کاملاً به آنها اعتماد دارم. اگر باشگاه رئال خواهان جذب ازار باشد، آنها تلفن را برمی‌دارند و به من خبر می‌دهند.

آقای خاص در ادامه ادعا کرد این فلسفه بازی چلسی است که باعث شده ازار بازیکن موفقی باشد و مدل بازی‌ آبی‌های لندن بیش از هر تیم دیگری به درد او می‌خورد.

مورینیو عنوان کرد: ما از آن تیم‌هایی نیستیم که به دنبال خاص کردن یکی از بازیکنانش است و می‌خواهد یکی از بازیکنانش از سایرین برتر باشد. این در فرهنگ بازی ما جایی ندارد. به نظر من سبک بازی ازار هم با فرهنگ چنین تیم‌هایی سازگار نیست. او همین الان هم می‌داند که برای ما بازیکن خاصی است و من می‌خواهم که همچنان یک بازیکن تأثیرگذار بماند. ادن یک پسر فوق‌العاده است، یک پسر طلایی. رفتارش و طرز احترام گذاشتن او به مردم و حتی بازیکنان تیم‌های حریف عالی است. او هرگز تقلب نمی‌کند و اهل شیرجه زدن نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.