پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم لیگ برتر را به دلیل اشتباه‌های سهوی‌ای از دست داد که جاسم کرار پایه گذار آن بود.
صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا در بیان تحلیلش از نتایج این فصل تیم فوتبال استقلال و اینکه آبی‌پوشان در آستانه حذف از رقابت برای کسب سهمیه آسیایی هستند، اظهار کرد: از اینکه باید حرف‌های تکراری بزنم متاسفم. استقلال در بازی‌های اخیر چیز جدیدی ارائه نداده که بگویم در نظرات قبلی‌ام اشتباه کرده‌ام. استقلال به لحاظ بدنی در شرایط بدی بسر می‌برد و از خط دروازه تا خط حمله این تیم به لحاظ بدنی مشکل دارند. این تیم توانایی تحت فشار قرار دادن حریفانش را ندارد و وقتی این مشکل وجود دارد، طبیعتا در نتیجه‌گیری هم مشکل ایجاد می‌شود.

او افزود: استقلال در نیم فصل نفرات جایگزین خوبی نگرفته و کمبودهای این تیم به هیچ وجه پوشش داده نشد. از سویی دیگر غیبت‌های جاسم کرار هم به این تیم لطمه زده است. او در یک‌سوم بازی‌های استقلال غایب بوده و در برخی از بازی‌ها نبودنش به این تیم لطمه‌های بزرگی زد. استقلال در غیاب او نتوانسته خودش را به خوبی جمع کند و در نهایت هم می‌توان کادرفنی و ارنج استقلال را عامل نهایی ناکامی این تیم شمرد.

پیشکسوت استقلال در ادامه و در پاسخ به این سوال که به نظرش ماندن امیر قلعه‌نویی در استقلال می‌تواند مفید باشد، گفت: فکر می‌کنم بعضی اوقات لازم است مربیان بزرگ مدتی به خودشان استراحت دهند. مثل گواردیولا که از بارسلونا خسته شده بود و بازیکنان این تیم هم از کار با او خسته شده بودند. نهایتا او به استراحت پرداخت تا هم خودش در آینده موفقیت‌هایش را ادامه دهد و هم بارسلونا به روند خوبش ادامه داد. قلعه‌نویی بهتر است به خودش کمی استراحت دهد و به تیم دیگری برود و بعدا با توان بیشتری به استقلال برگردد.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که در صورت ناکامی آبی‌پوشان در گرفتن سهمیه آسیایی چه عنوانی را باید برای این اتفاق در نظر گرفت، عنوان کرد: گرفتن سهمیه از سوی استقلالی‌ها خیلی سخت شده است. به نوعی با فاصله امتیازی فعلی می‌توان گفت سهمیه آسیایی هم به نوعی پریده است. اعتقاد دارم استقلال این لیگ را بیشتر بخاطر اشتباهات سهوی از دست داد و پایه این اشتباه‌های سهوی را هم کرار گذاشت و در نهایت دودش به چشم این تیم رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )