قائم مقام باشگاه سپاهان ابراز امیدواری کرد، حسین فرکی همچنان به همکاری خود با این باشگاه ادامه دهد.
مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش خبرگزاری تسنیم درمورد شانس قهرمانی سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: به صورت طبیعی شانس داریم و نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد. وضعیت تیم مطلوب شده و آماده قهرمانی هستیم. شاید براساس نظر خیلی‌ها، بازی‌های ما روی کاغذ آسان‌تر باشد اما با تیم‌هایی بازی داریم که برای سقوط نکردن می‌جنگند و این کارمان را سخت می‌کند.

وی در واکنش به شایعه خداحافظی نویدکیا از فوتبال تأکید کرد: محرم سن زیادی ندارد که از فوتبال خداحافظی کند و حرفی هم در این مورد به ما نزده است. مشکل او مصدومیت شدیدش بود که البته با غیرت و تعصب مثالزدنی‌اش، توانست سپاهان را در چند بازی اخیر همراهی کند. محرم واقعاً شرایط بازی نداشت ولی آمد تا به تیم کمک کند. حضور محرم در زمین یک غنیمت است.

قائم مقام باشگاه سپاهان درمورد وضعیت حسین فرکی برای ادامه همکاری با این باشگاه، آن هم در حالی که این مربی یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد، گفت: مدیرعامل باشگاه گفته بود که در حال حاضر زمان مناسبی برای پرداختن به این مسائل نیست، چون تمرکز ما فقط روی قهرمانی است. نظر من هم این است که فعلاً نباید روی این مسائل مانور داد اما امیدوارم که فصل بعد هم در خدمت آقای فرکی باشیم. او یک مربی خوب و انسانی شریف است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.