سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد از صحبت‌های ژوزه مورینیو پس از دیدار هفته گذشته‌ این دو تیم شگفت زده شد و حاضر نشد او را ببیند.
به گزارش ایسنا، لوییس فان‌خال و ژوزه مورینیو از دوران همکاری‌شان در باشگاه بارسلونا رابطه دوستانه‌ای دارند اما اکنون به نظر می‌رسد به خاطر اظهارات مورینیو پس از رویارویی این دو تیم در هفته گذشته تغییراتی در ذهنیت آنها به وجود آمده است.

منچستریونایتد در آن دیدار تیم برتر میدان بود و نزدیک به ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما با گلی که ادن هازارد در دقیقه‌های پایانی نیمه نخست به ثمر رساند، مغلوب چلسی شد. مورینیو پس از آن دیدار اعلام کرده بود این یک پیروزی ارزشمند برای تیمش است. فان‌خال هم که این صحبت‌ها را شنید اعلام کرد حاضر نیست مورینیو را ببیند.

فان خال در این زمینه گفت: از حرف‌هایی که او زد شگفت زده شدم. می‌دانم که فوتبال این نیست که تیم‌تان بیش از حریف توپ را در اختیار داشته باشد و فقط گل‌ها هستند که مورد محاسبه قرار می‌گیرند. نتیجه هم یک بر صفر به سود حریف بود. ما باختیم اما شکلی که مورینیو بازی را مورد آنالیز قرار داد مرا متعجب کرد. این را می‌دانم که به عنوان مربی تیم پیروز، شما نمی‌توانید هر حرفی که دوست دارید را به زبان بیاورید اما مورینیو این کار را انجام داد. نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را زد زیرا نمی‌توانم ببینم در سر او چه می‌گذرد. او می‌دانست که منچستریونایتد در آن دیدار دست به حمله خواهد زد و مورینیو نیز به همین خاطر تیمش را دفاعی چید. شاید به تساوی هم راضی بود تا فاصله‌مان در جدول رده بندی حفظ شود.

فان‌خال ادامه داد: دفاع کردن کار ساده‌تری است. مورینیو هم تیمش را دفاعی به زمین فرستاده بود. با این که چلسی خیلی دفاعی بازی کرد اما تیم من حمله‌های زیادی روی دروازه‌شان انجام داد. فکر می‌کنم گلی که آنها وارد دروازه ما کردند یک معجزه برایشان بود چون فقط چهار شانس روی دروازه‌ ما داشتند و درصد مالکیت توپ‌شان نیز ۳۰ درصد بود. شاید مورینیو بعد از بازی می‌خواست بگوید ساختار تیمی‌اش را تغییر داده است و می‌دانسته منچستریونایتد روی دروازه تیمش حمله می‌کند و تیم او نیز یک بر صفر به پیروزی رسیده است.

فان‌خال اما تایید کرد پس از این دیدار به دفتر کار مورینیو در استمفورد بریج رفته اما در هر حال حاضر نشد با او پس از رویارویی تیم‌هایشان صحبت کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند در این‌باره هم گفت: به دفتر مورینیو رفتم اما فقط دستیارانش آنجا بودند. به همین خاطر نتوانستم با او حرف بزنم. وقتی هم آنالیزهای او از بازی را شنیدم، دیگر دوست نداشتم در این زمینه با او حرفی بزنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.