سرمربی اتلتیکو مادرید اعلام کرد تیمش جنگجویانه بازی می‌کند و برایش اهمیتی ندارد مردم از این شیوه خوششان بیاید یا نه.
به گزارش ایسنا، روخی بلانکو در دیدار هفته سی و سوم خود در لیگ فوتبال اسپانیا موفق شد با نتیجه سه بر صفر مقابل الچه به برتری برسد.

در این دیدار آنتونی گریزمان (۵۵ و ۷۷) و رائول گارسیا (۶۳) برای اتلتیکو گلزنی کردند. با این نتیجه شاگردان دیگو سیمئونه ۷۲ امتیازی شدند تا همچنان در رده سوم جدول رده بندی قرار داشته باشند. الچه هم با ۳۴ امتیاز رتبه چهاردهم را از آن خود کرده است.

سیمئونه در مورد این دیدار گفت: تیمم در این رویارویی خیلی خوب جنگید. مردان شجاع زیادی در تیمم دارم. شاگردانم جنگجو هستند و قرار است جنگجو باقی بمانند. برایم فرقی نمی‌کند مردم این روش را دوست داشته باشند یا نه. چیزی که برایم اهمیت داشت این است که واکنش شاگردانم به شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را ببینم. سال گذشته هم در فینال اروپا مغلوب رئال مادرید شدیم اما چند ماه بعد موفق شدیم همان تیم را در سوپرکاپ اسپانیا شکست دهیم. از این که چنین بازیکنانی را در تیمم دارم به خودم می‌بالم. ممکن است در یک دیدار عالی بازی کنیم و در بازی بعدی خوب نباشیم. ممکن است خیلی خوب دفاع کنیم و در برخی از دیدارها نتوانیم این کار را انجام دهیم. مهم این است که برای کسب پیروزی انگیزه بالایی داریم. مهم این است که برای کسب رتبه‌ اول تا سوم در لیگ می‌جنگیم.

سیمئونه در مورد هواداران اتلتیکو مادرید هم گفت: برای رسیدن به هدفی که داریم می‌جنگیم و از شیوه‌ای هم که برای رسیدن به این هدف داریم راضی هستم. خیلی مهم است که هواداران از نمایش تیم‌شان راضی باشند و برایشان شعارهای تیم را بخوانند. رئال مادرید پس از ۱۷۸ دقیقه موفق به باز کردن دروازه ما شد.

دیگو سیمئونه در مورد گلزنی‌های آنتونی گریزمان در این فصل که توانسته شمار گل‌هایش را به ۲۲ برساند نیز اظهار داشت: همواره گفته‌ام که آنتونی یک مهاجم بسیار خطرناک برای مدافعان آخر تیم‌های حریف است. وقتی او را به عنوان بال کناری به زمین می‌فرستم، کمی پتانسیل گلزنی‌اش پایین می‌آید. فرناندو تورس هم خیلی خوب بازی می‌کند و می‌دانم که خیلی زود گلزنی‌های او نیز آغاز می‌شوند. او به گلزنی عادت دارد و ما هم به او نیاز داریم. او را در ۱۵ بازی به زمین فرستادم و به آینده‌اش امیدوارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.