مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: اگر با کارلوس کی‌روش به تفاهم برسم، چه اشکالی دارد که پست سرپرستی تیم ملی را نپذیرم؟
امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه گفته می‌شود که نام او برای سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده است، اظهار داشت: در جلسه‌ای که در فدراسیون برگزار شده، نام من برای سرپرستی تیم ملی به میان آمده اما با من مذاکره‌ای به صورت مستقیم صورت نگرفته است. اگر قرار باشد با من صحبت کنند باید ببینم چه هدفی را دنبال می‌کنند و چه چیزی می‌خواهند.

وی افزود: باید دید منظور فدراسیون از سرپرستی تنها معطوف به تیم بزرگسال است یا سرپرستی تیم‌های ملی. اگر ببینم فرد صالح‌تر از من وجود دارد، نام او را برای سرپرستی تیم ملی پیشنهاد می‌دهم چون منافع ملی در میان است. تیم ملی مجموعه خاص نیست، بلکه مجموعه عام است و به عنوان سرمایه ملی باید از آن مراقبت شود. فردی که سرپرست تیم ملی می‌شود، باید معنای هماهنگی، تعامل با داخل و زبان بیگانه را بداند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه با توجه با اختلافات گذشته با کارلوس کی‌روش حاضر است با سرمربی تیم ملی همکاری کند، گفت: اعتقاد دارم که می‌توان با سخت‌ترین آدم‌ها کار کرد. سال‌ها با استانکو در پرسپولیس و دیگر مربیان خارجی و همچنین مدیران خارجی کار کرده‌ام و از آنها شناخت دارم. با کی‌روش هم می‌توان همه صحبت‌ها را انجام داد و کار کرد. هر فردی که مسئولیت بپذیرد، حفظ کی‌روش باید جزو وظایفش باشد تا سرمربی تیم ملی دچار تنش نشود. اگر با کی‌روش به تفاهم برسیم، چه اشکالی دارد که این پست را نپذیرم؟

عابدینی در مورد درگیری محمدرضا خانزاده بازیکن پرسپولیس با یکی از هواداران در دوحه قطر عنوان کرد: نام این باشگاه تنها پرسپولیس است و معلوم نیست در این تیم چه می‌گذرد. فیلم این درگیری را مشاهده کردم و اگر هوادار مورد نظر تنها یک سوال کرده و موضوعی را گفته باشد، نشان دهنده این است که خانزاده به درد فوتبال و ورزش نمی‌خورد. اگر هوادار فحاشی کرده باشد، بازیکن به دنبال این بوده که از خودش دفاع کند.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با تسنیم درباره نتایج ضعیف استقلال با امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: ابتدا باید بگویم که امیررضا خادم در هر جا که موفق نبوده باشد، در اداره پرسپولیس و استقلال موفق بوده است. متاسفانه شرایط استقلال مانند پرسپولیس شده و روحیه استقلالی‌ها بدتر از پرسپولیس است. من یک پرسپولیسی تمام عیار هستم وقتی بازی استقلال - پدیده خراسان را نگاه کردم، قصد داشتم از روی عصبانیت تلویزیون را روی سرم بکوبم که چرا فوتبال ما در حد محلات شده است. فوتبال واقعی را نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان به نمایش می‌گذارند. به اعتقاد من، شادابی تیم قلعه‌نویی از بین رفته است.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در خاتمه گفت: نفت، تراکتورسازی و سپاهان شانس قهرمانی لیگ را دارند اما تراکتورسازی با توجه به پشتوانه هواداران و حمایت مسئولان شهری شرایط بهتری برای قهرمانی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.