سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در راستای برنامه‌های خود برای ایجاد نظم بیشتر، جریمه صد دلاری را برای بازیکنانی در نظر گرفت که در مواقعی خاص از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ شب گذشته در جریان اردوی پیش از بازی با سایپا قوانینی را مشخص و اعلام کرد که اعضای تیم ملزم به اجرای دقیق آنها خواهند بود. از جمله این موارد باید به منع استفاده از تلفن همراه در جریان جلسات تمرینی، جلسات فنی و آنالیز تیمی و صرف غذا در جریان اردوها اشاره کرد.

حسین خبیری، مدیررسانه‌ای تیم پرسپولیس در این ارتباط خاطر نشان کرد: این قواعد به منظور ایجاد نظم و دیسیپلین و تمرکز بیشتر وضع شده است و در صورت نقض، جریمه‌ای صد دلاری برای فرد متخلف در نظر گرفته می‌شود.

* بازیکنان پرسپولیس امروز به احترام و یاد مرحوم عزیز اصلی، دروازه‌بان متعصب سرخپوشان در بدو تشکیل باشگاه پرسپولیس و حجت‌الله خطیب، مدیرعامل پیشین باشگاه که دار فانی را وداع گفتند، با نوارهای مشکی بر بازوی خود در دیدار با سایپا حضور پیدا خواهند کرد. سرخپوشان همچنین پیش از بازی، پلاکاردی را در این ارتباط همراه خواهند داشت.

*  تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل سایپا در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ راهی شهرستان کرج می‌شوند. با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان البرز و همراهی پلیس راهبر، سرخپوشان با اسکورت راهی ورزشگاه انقلاب در شهرستان کرج می‌شوند.

* پرسپولیسی‌ها ساعت ۹ صبح امروز، صبحانه را در رستوران هتل استقلال صرف کردند و از ساعت ۱۰ تا ۱۱ در جلسه فنی با حضور کادر فنی شرکت کردند. بازیکنان ساعت ۱۲ ناهار را صرف کردند و ساعت ۱۴:۳۰ با یک دستگاه اتوبوس راهی ورزشگاه انقلاب در شهرستان کرج می‌شوند.

گفتنی است دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه - ششم اردیبهشت) در ورزشگاه انقلاب کرج با قضاوت محسن ترکی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.