سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان معتقد است اگر مشکلات خاص در میانه فصل گریبان این تیم را نمی‌گرفت، او و شاگردانش می‌توانستند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.
علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه تیم پدیده با وجود مشکلات زیادی توانست در اولین سال حضور در لیگ برتر ماندنش را قطعی کند و در هفته‌های پایانی گزینه سقوط نباشد، اظهار داشت: در طول این فصل به جز دو بازی در تمام بازی‌ها فوتبال باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم و با یک کیفیت خوب در تمام خطوط سازماندهی داشتیم.

وی با ابراز رضایت از اینکه تیمش فوتبالی با شرافت را به نمایش گذاشته است، افزود: در دیدار مقابل استقلال هم تمام معیارهای فوتبال حرفه‌ای را به نمایش گذاشتیم و اعتقاد دارم بازیکنان ما یک فوتبال بزرگ را از خودشان به نمایش گذاشتند. در طول این فصل مقابل تمام تیم‌ها فوتبال جدیدی را به نمایش گذاشتیم که نزدیک به استانداردهای بین‌المللی بود.

مرزبان با اشاره به مشکلاتی که این فصل برای مجموعه پدیده به وجود آمد و این تیم را هم وارد حاشیه کرد، گفت: باید یک تشکر ویژه و بزرگ از بازیکنان تیمم داشته باشم که با وجود مشکلات فراوان، به حاشیه‌ها توجهی نداشتند و بهترین عملکردشان را در زمین به نمایش گذاشتند. اگر مشکلات خاص و مالی پدیده در میانه فصل گریبان ما را نمی‌گرفت، اعتقاد خاصی دارم که سهمیه می‌گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: خوشحالم که با وجود این مشکلات توانستیم تیم را در اولین سال حضور در لیگ برتر حفظ کنیم، آنهم تیمی که تازه دو سال است تشکیل شده. اکنون هم در سه دیدار باقیمانده با خیال راحت بازی خواهیم کرد اما در پایان فصل مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد. قطعاً اگر شرایط اینگونه باشد، در پدیده نمی‌مانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.