سرمربی منچسترسیتی از نحوه بازی تیمش برابر آستون ویلا راضی نیست ولی از برتری تیمش ابراز رضایت کرد.
به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با برتری ۳ بر ۲ برابر آستون ویلا موقتا به رده دوم لیگ برتر انگلیس صعود کرد تا پس از هفته‌ها ناکامی چند برد خوب را تجربه کند.

مانوئل پیگرینی پس از برتری تیمش برابر آستون ویلا گفت: درست است که دقیقه ۹۰ گل برتری را زدیم ولی اصلا خوش شانس نبودیم. قبول دارم که خوب بازی نکردیم و استون ویلا بسیار خوب کار کرد ولی آن‌ها به غیر از دو موقعیتی که توسط آن به گل رسیدند، موقعیت دیگری نداشتند. پس نمی‌فهمم که چرا گل سوم ما که از روی یک ضربه شروع مجدد بود، خوش شانسی محسوب می‌شود زیرا آن‌ها نیز دو گل خود را از همین تکنیک به ثمر رساندند. تیم من در بازی‌های زیادی مالکیت توپ را در اختیار داشت و این عجیب است که امروز چقدر توپ از دست دادیم. انتظار بازی بهتری را از تیمم داشتم ولی به هر حال این نتیجه برای ما مهم بود که به آن رسیدیم.

سرمربی منچسترسیتی گفت: استون ویلا بسیار خوب بازی کرد. اما شاید گل اول آن‌ها آفساید بود، شاید یک پنالتی برای ما باید گرفته می‌شد و چیزهای زیادی در بازی بود که می‌توانست به طریقی دیگر رخ بدهد اما داور تصمیم دیگری برای آن گرفت. موضوع مهم این است که دست روی دست نگذارید و به دنبال گل سوم بروید. ما امروز خوب بازی نکردیم اما از روحیه‌ای که تیم برای رسیدن به گل سوم نشان داد، بسیار راضی هستم. خوشحالم که تیمم در دو دقیقه به خودش آمد و توانست تساوی را با برد عوض کند.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی در پایان گفت: این مهم بود که این پیروزی را به دست بیاوریم و حالا باید ببینیم که یونایتد و آرسنال چه خواهند کرد اما کار هنوز تمام نشده است. ۱۲ امتیاز دیگر باقی مانده و این بسیار مهم است که با روحیه‌ای که امروز داشتیم، کار را ادامه دهیم. ما به قهرمانی فکر نمی‌کنیم ولی به کسب رتبه دوم فکر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.