سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول با وجود توقف تیمش در خانه وست‌برومویچ تأکید کرد که مردان او هنوز هم برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر شانس دارند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تساوی بدون گل روز گذشته (شنبه) لیورپول در خانه وست‌برومویچ قرمزپوشان مرسی‌ساید را در فاصله پنج هفته به پایان فصل بیش از پیش از رده چهارم جدول و آخرین سهمیه انگلیس در لیگ قهرمانان فصل آینده دور کرد. در روزی که لیورپول باخت، من‌سیتی رده چهارمی در خانه استون‌ویلا را شکست داد تا فاصله مرسی‌سایدی‌ها با رده چهارم جدول به هفت امتیاز افزایش پیدا کند، فاصله‌ای که با پیروزی امشب منچستریونایتد رده چهارمی در خانه اورتون و آرسنال رده سومی برابر چلسی می‌تواند به ۹ امتیاز هم برسد.

با این وجود برندان راجرز همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده امیدوار است. او اظهار داشت: کار بسیار سختی خواهد بود. تا پیش از این می‌گفتم که از شش بازی باقیمانده ما قطعاً باید پنج برد داشته باشیم. حالا پنج هفته دیگر باقی مانده است و ما باید برای کسب پیروزی در تمام آنها برنامه داشته باشیم تا به خودمان فرصتی دیگر بدهیم. هرگز نمی‌دانید که در آینده قرار است چه اتفاقاتی برای شما رخ دهد و در فوتبال هم وضعیت اینگونه است اما کاری که باید و می‌توانید انجام دهید این است که فشار را حفظ کنید.

راجرز ادامه داد: بازی در خانه وست‌برومویچ کار سختی است. تیم‌های تونی پولیس همیشه قوی هستند. ما از خانه این تیم یک امتیاز گرفته‌ایم و حالا روی بازی بعدی برابر هال‌سیتی تمرکز داریم و هدف‌مان کسب هر سه امتیاز آن است.

برای اولین بار از ماه نوامبر سال ۲۰۱۴، ماریو بالوتلی در ترکیب اصلی لیورپول قرار گرفت اما نتوانست تأثیر خاصی بر روند بازی داشته باشد، اتفاقی که راجرز را برای خرید یک مهاجم جدید در تابستان سال آینده راغب‌تر کرد.

او تأکید کرد: در تابستان به دنبال خرید بازیکنی جدید خواهیم بود و خط حمله جایی است که ما برای تقویت آن کارهای زیادی داریم. من بازیکنانم را به خاطر نمایشی که در این مسابقه سخت داشتند تحسین می‌کنم، به ویژه اینکه هفته گذشته یک بازی سخت را برابر استون‌ویلا در جام حذفی پشت سر گذاشتند. آنها خوب دفاع و با خلاقیت حمله کردند. مشکل ما فقط این است که گل‌های زیادی به ثمر نمی‌رسانیم. بازیکنان تلاش خودشان را می‌کنند و ذهنیت مناسبی هم دارند اما نبود دو مهاجمی که فصل گذشته داشتیم (لوئیز سوارز و دنیل استوریج مصدوم) و با هم ۵۰ گل به ثمر رساندند، به ما ضربه زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.