سرمربی بایرن مونیخ به شاگردانش افتخار می‌کند. او می‌گوید که قهرمانی تیمش در بوندسلیگا تا حدودی مسجل شده است و الان باید به دنبال قهرمانی در جام های دیگر بود.
به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در هفته سی ام رقابت های بوندسلیگا در آلیانس آره‌نا از هرتابرلین پذیرایی کرد و به سختی توانست برابر این تیم به پیروزی رسد.

انتظار می رفت که بایرن با توجه به آنکه در خانه بازی می‌کرد به راحتی برابر حریف خود به پیروزی برسد اما شاگردان پپ گواردیولا با تک گل شواین اشتایگر در دقایق پایانی برابر حریف خود به پیروزی رسیدند تا برای نهایی شدن قهرمانی خود در این فصل تنها به سه امتیاز نیاز داشته باشند.

پپ گواردیولا سرمربی بایرن تاکید کرد که دیگر او و شاگردانش باید روی جام های دیگر تمرکز کنند. او گفت: تا حدودی قهرمانی ما در رقابت‌های بوندسلیگا نهایی شده است و الان دیگر زمان است که به جام های دیگر فکر کنیم. بایرن دیدارهای بسیار حساسی پیش رو دارد و باید خود را آماده نگه دارد.

او ادامه داد: طبیعی بود که بازیکنان بایرن در این دیدار خسته باشند چرا که بازی سخت در لیک قهرمانان اروپا برابر پورتو داشتیم و به همین خاطر هم از ترکیب جوان تری استفاده کردم. به بازیکنان بایرن افتخار می کنم و خوشحالم که در این دیدار هم به پیروزی رسیدیم.

بایرن با این پیروزی ۷۶ امتیازی شد تا اختلافش با ولفسبورگ تیم دوم جدول رده بندی به ۱۵ امتیاز افزایش یابد البته ولفسبورگ هنوز در هفته جاری به میدان نرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.