با برتری منچسترسیتی و توقف لیورپول، هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس ادامه یافت.
به گزارش ایسنا، لیورپول که تلاش می‌کند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، در خانه وست برومویچ با تساوی بدون گل متوقف شد تا کارش برای کسب سهمیه اروپا سخت شود.

در این دیدار لیورپول مهمان بازی بهتری به نمایش گذاشت و چند فرصت گلزنی ایجاد کرد. در یکی از فرصت های خوب لیورپول، ضربه استیون جرارد با اختلاف نه چندان زیادی از بالای دروازه وست برومویچ به بیرون رفت. در موقعیت دیگری، در آخرین لحظه بازی، ضربه دژان لاورن با اختلافی فوق العاده کم از کنار دروازه به بیرون رفت. شاگردان راجرز هر چه در نیمه نخست تلاش کردند نتوانستند از دفاع چند لایه وست برومویچ عبور کنند تا این نیمه با تساوی بدون گل پایان یابد.

در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم راه به جایی نبرد. هر دو تیم صاحب چند موقعیت شدند ولی از فرصت های خودشان استفاده نکردند. در یکی از بهترین فرصت های این تیم در این بازی، ضربه سر موریسن توسط لاورن از روی خط دروازه برگشت داده شد. در اواخر بازی نیز بار دیگر شاگردان برندن راجرز در تلاش برای به ثمر رساندن گل بودند که باز هم موفق نشدند تا بازی با نتیجه بدون گل مساوی به پایان برسد.

لیورپول چهارشنبه در دیداری عقب افتاده برابر هال سیتی به میدان خواهد رفت. با این نتیجه شانس منچستریونایتد و منچسترسیتی برای کسب سهمیه اروپا بیشتر از لیورپول شد.

منچسترسیتی موفق شد در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ آستون ویلا را شکست دهد تا بطور موقت به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند. در این دیدار سرخیو آگوئرو خیلی زود در دقیقه ۴ برای میزبان گلزنی کرد و خودش نیز از محرومیت کاستا و گل نزدن هری کین استفاده کرد و به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید. در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد. در نیمه دوم این الکساندر کولاروف بود که به زببایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا حساب کار ۲ بر صفر شود. در ادامه و چند دقیقه بعد تیم کلورلی یکی از گل‌های خورده تیمش را پاسخ داد تا این دیدار ۲ بر یک به نفع سیتی شود. چند دقیقه بعد کار سخت‌تر هم شو و ویلا گل دوم را به ثمر رساند ولی واکنش سریع سیتی به این گل ضربه فرناندینیو برزیلی بود که گل سوم تیمش را ثبت کرد و این دیدار با برتری ۳ بر ۲ منچسترسیتی به پایان رسید.

در دیگر دیدار ساوت همپتون در سنت مری میزبان تاتنهام بود که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. در ابتدای نیمه نخست این بازیکنان تیم میزبان بودند که در یک سوم ابتدایی بازی، موفق شدند توسط گلزن ایتالیایی خود، گراتزیانو پله به گل برسند. این گل اما در اواخر نیمه اول توسط اریک لاملا جبران شد تا اسپرز بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم نیز سهم هر کدام از دو تیم یک گل بود تا این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد. در دقیقه ۶۵ این باز هم گراتزیانو پله بود که موفق شد برای ساوتهمپتون گلزنی کند. این گل او نیز چندان پایدار نبود و تنها پنج دقیقه بعد این ناصر چادلی بلژیکی بود که کار را به تساوی بکشاند.

در دو دیدار یکشنبه لیگ برتر منچستریونایتد باید برابر اورتون به میدان برود و آرسنال و چلسی نیز در داربی لندن برابر هم به میدان خواهند رفت.

تابلوی نتایج

برنلی صفر - لسترسیتی یک

کریستال پالاس صفر - هال سیتی ۲

ساوت همپتون ۲ - تاتنهام ۲

وست برومویچ صفر - لیورپول صفر

منچسترسیتی ۳ - آستون ویلا ۲

نیوکاسل ۲ - سوآنزی ۳

کوئینزپارک صفر - وستهام صفر

استوک سیتی یک - ساندرلند یک

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.