شاگردان پپ گواردیولا در خانه با حداقل اختلاف از سد هرتابرلین گذشتند و در آستانه کسب عنوان قهرمانی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال آلمان قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته سی‌ام بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با یک گل از سد میهمان خود، هرتابرلین گذشت که تنها گل این بازی را باستینن شواین اشتایگر به ثمر رساند.

بایرن مونیخ با سه امتیاز این بازی ۷۶ امتیازی شد و ضمن افزایش حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها به ۱۵ امتیاز، در آستانه کسب سومین قهرمانی متوالی خود در بوندس لیگا قرار گرفت. در واقع در صورتی که ولفسبورگ رده دومی فردا درخانه بورسیا مونشن‌گلادباخ نتواند به پیروزی دست پیدا کند، قهرمانی باواریایی‌ها در فاصله چهار هفته به پایان لیگ قطعی می‌شود.

هفته سی‌ام بوندس‌لیگا فردا با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که در مهمترین آنها ولفسبورگ از ساعت ۲۰ به وقت تهران میهمان مونشن‌گلادباخ است و پیش از آن هم پادربورن از وردربرمن پذیرایی می‌‌کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، پس از بایرن مونیخ ۷۶ امتیاز، ولفسبورگ ۶۱ امتیازی در رده دوم قرار دارد و بایرلورکوزن ۵۵ امتیازی هم سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.