هفته سی‌ام بوندسلیگا با تساوی در داربی راین و برتری بورسیا دورتمند در خانه به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، تیم‌های دورتموند و فرانکفورت در هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان کلوپ موفق شدند با دو گل میهمان خود را شکست دهند. بازی در شرایطی آغاز می شد که تا قبل از بازی هر دو تیم ۳۶ امتیاز کسب کرده بودند.

دورتموند میزبان ابتکار عمل را در دست گرفته بود و در دقیقه ۲۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که اوبامیانگ این ضربه را به گل اول تیمش تبدیل کرد. بعد از این گل، دورتموند موفق شد روی پاس اوبامیانگ توسط شینجی کاگاوا به گل دوم برسد تا نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم نیز گلی در بر نداشت تا این دیدار با دو گل به سود دورتموند به پایان برسد.

داربی سنتی راین بین کلن و لورکوزن نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در اواخر نیمه نخست روی اشتفان کیسلینگ در محوطه جریمه خطا شد. ضربه پنالتی را هاکان چالهان اوعلو زد اما هورن به خوبی واکنش نشان داد و بهترین موقعیت بازی در نیمه اول از بین رفت. در دقیقه ۶۰ یک حرکت تیمی بسیار خوب از سمت چپ برای لورکوزن توسط برانت به گل اول مردان اشمیت تبدیل شد.

شاگردان اشتوگر در کلن بارها به دروازه برند لنو نزدیک شدند تا اینکه در دقیقه ۸۲ پاس بلند آن ها توسط یوجاه به فین رسید و او بازی را به تساوی کشاند و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تابلوی نتایج

دورتموند ۲ – فرانکفورت صفر

کلن یک – لورکوزن یک

هامبورگ ۳ – آوگسبورگ ۲

هانوفر یک – هوفنهایم ۲

اشتوتگارت ۲ – فرایبورگ ۲

در ادامه بازی های بوندسلیگا بایرن مونیخ باید برابر هرتابرلین دیدار کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.