سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فولادی‌ها بدانند که ذوب آهن مقابل تیمشان به دنبال سه امتیاز است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: این دیدار برای دو تیم حساس است چرا که این بازی قهرمانی را برای فولاد و تعیین سهمیه آسیایی را برای ذوب آهن می تواند رقم بزند.

وی ادامه داد: شخصا امیدوارم این دیدار به تساوی نرسد چرا که تساوی به ضرر دو تیم است. تیم ما از هر لحاظ آماده است و البته ما نگران ۴ بازیکن مصدوم‌مان به نام‌های کاوه رضایی، ایمانی ، فرهادی و صادقی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: البته در تیم ما جوانان خوب و آتیه سازی وجود دارد و مطمئنا برای اثبات شایستگی خودشان جایگزین خوبی برای غایبان خواهند بود. ما در این دیدار چیزی نداریم که به خاطر آن بخواهیم ریسک کنیم و همین عامل آرامش درونی تیمی ما خواهد شد.

وی گفت: من صراحتا اعلام می‌کنم تا این‌جا که در لیگ آمده‌ایم کار بزرگی صورت داده‌ایم و فولادی‌ها بدانند که ذوب آهن مقابل تیمشان به دنبال کسب سه امتیاز است. ما به دنبال حفظ روند رو به رشد تیم‌مان هستیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه شما در تیم‌های نفت، پرسپولیس و ذوب آهن موفق کار کردید با توجه به شرایط کنونی پرسپولیس نظرتان در این باره چیست؟ گفت: فعلا در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد وضعیت پرسپولیس نظر بدهم چراکه سرمربی تیم ذوب آهن هستم اما آرزو می‌کنم شرایط فعلی تیم پرسپولیس زودتر به پایان برسد و همان تیمی شود که روزگاری به آن پرسپولیس زلزله می‌گفتند.

وی در پایان گفت: ذوب آهن در لیگ برتر شانس کمتری برای قهرمانی دارد ولی برعکس تیم ما، فولاد شانس بیشتری دارد و امیدوارم دیدار ما فوتبالی تماشاگرپسند، پرگل و به سود ذوب آهن رقم بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.