سرمربی ۵۵ ساله تیم فوتبال رئال‌مادرید از بازگشت مهاجم فرانسوی و بال ولزی خود به دیدار این تیم برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار فردا شب (یکشنبه) شاگردانش در خانه سلتاویگو در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری اخبار خوشی به هواداران این تیم داد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها گفت: در مورد کریم بنزما و گرث بیل باید بگویم که به بازگشت هر چه زودتر آنها به میادین خوش‌بین هستم و انتظار داریم این دو بازیکن را در بازی رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سفر به تورین برای تقابل با یوونتوس در اختیار داشته باشیم. در فکر این هستیم تا از بال ولزی خود یک بازی پیش از جدال با یووه یعنی در دیدار با سویا در رقابت‌های لالیگا استفاده کنیم ولی از بنزما در بازی با بانوی پیر در لیگ قهرمانان اروپا بهره می‌بریم.

وی در خصوص هافبک کروات خود که در بازی مقابل مالاگا از ناحیه زانوی پای راست دچار کشیدگی رباط شد و گفته شده بازی‌های باقیمانده فصل را از دست داده، عنوان کرد: مودریچ به بازی رفت و برگشت مقابل یوونتوس نخواهد رسید. شاید او به بازی آخر ما در فصل جاری لالیگا مقابل ختافه و فینال لیگ قهرمانان اروپا آن هم در صورت صعود برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.