قوهای سپید بازیکنان آسیب دیده‌ای دارند که ممکن است نبود آنها زیان زیادی به این تیم وارد کند.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید ۶ بازی دیگر در لیگ فوتبال اسپانیا دارد و در خوشبینانه‌ترین حالت، سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا. این تیم در ۶ دیدار باقی‌مانده از لیگ باید تلاش کند بارسلونا را از صدر جدول رده بندی به زیر بکشد و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف یوونتوس برود و اگر برنده دیدار نیمه نهایی باشد، در فینال نیز حضور خواهد یافت.

از همین رو و به خاطر شرایطی که رئال مادرید دارد، همه دیدارهای این تیم مهم هستند. فهرست آسیب دیده‌های این تیم اما شرایط را برای این تیم سخت کرده است.

کریم بنزما

مهاجم فرانسوی رئال مادرید در داربی رفت مادرید مقابل آتلتیکو آسیب دید. هرچند که کارلو آنچلوتی،‌ سرمربی ایتالیایی این تیم گفته بود که بنزما به دیدار برگشت می‌رسد اما کادر پزشکی رئال به این بازیکن اجازه نداد در سانتیاگو برنابئو به مصاف روخی‌بلانکو برود. آسیب دیدگی زانوی کریم به حدی بود که او را از حضور در این دیدار بسیار مهم بازداشت. بنزما راهی لیون شد تا زیر نظر دکتر برتراند سانری کاته به درمان زانوی آسیب دیده‌اش بپردازد و بتواند در ترکیب تیمش برای دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد اما او دیدارهای رئال در لیگ اسپانیا مقابل سلتاویگو، آلمریا و سویا را از دست داده است.

لوکا مودریچ

این بازیکن کروات با آسیب دیدگی شدیدتری در زانویش دست و پنجه نرم می‌کند و حداقل ۶ هفته از ترکیب رئال مادرید دور است. مودریچ بدون شک تمامی دیدارهای لیگ رئال را از دست می‌دهد اما شاید بتواند برای فینال لیگ قهرمانان اروپا به ترکیب رئال مادرید بازگردد.

گرت بیل

این هافبک ولزی در رویارویی رئال با مالاگا در هفته گذشته لیگ اسپانیا با آسیب دیدگی ماهیچه روبه‌رو شد و خیلی زود از ترکیب تیمش بیرون رفت. پیش‌بینی شده که این بازیکن بین ۱۰ تا ۱۵ روز از ترکیب تیمش دور باشد اما می‌تواند از دیدار با سویا به ترکیب تیم آنچلوتی بازگردد. البته بیشتر تصور می‌شود گرت بیل بتواند در دیدار با یوونتوس نیز برای تیمش به میدان برود.

سرخیو راموس

این مدافع مستحکم آسیب ندیده است اما به خاطر آن که مقابل آتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در خط میانی به میدان رفت و از همه بازیکنان این تیم دوندگی بیشتری داشت، در آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید حضور نداشت و تصور می‌شود در رویارویی با سلتاویگو به او استراحت داده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.