سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سعی کردم شرایط پیکان را پس از آمدنم بهتر کنم و فکر می‌کنم تا حدی وضعیت این تیم بهتر شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان تهران - تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تراکتور می‌خواهد صدر جدول را حفظ کند و ما نیز می‌خواهیم شرایط‌مان را بهتر کرده و حاشیه امنیت بیشتری داشته باشیم. بنابراین دیدار فردا هم برای ما و هم برای تراکتورسازی اهمیت دارد و تیمی که بتواند در این بازی تمرکز لازم را داشته باشد، می‌‌تواند موفق باشد. امیدوارم به دور از احساسات بازی منطقی و قابل قبولی انجام دهیم و در نهایت به پیروزی برسیم.

وی افزود: تراکتورسازی تیم خیلی خوبی است و از مدعیان جدی قهرمانی به شمار می‌رود. این تیم از لحاظ مهره قوی است، مخصوصاً در خط حمله که باید تلاش کنیم مهاجمانش را کنترل کنیم.

مرفاوی افزود: اگر بازیکنان پیکان آن چیزی را که می‌خواهم در زمین پیاده کنند خیلی بهتر می‌توانند بازی کرده و نتیجه بگیرند. در دیدار قبل هم بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما به خاطر استرس زیاد نتوانستند ضربات آخر را خوب بزنند. انشاءالله در بازی فردا بچه‌ها قدر فرصت‌ها را بهتر می‌دانند تا بتوانند نتیجه خوبی بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا عملکرد تیم صبا به مراتب بهتر از پیکان بوده است، گفت: من تیم صبا را از ابتدای فصل خودم بسته بودم و بازیکنان را براساس تفکراتم جذب کرده بودیم اما شرایط پیکان کاملاً متفاوت با این تیم است. من تیم پیکان را در نیم‌فصل تحویل گرفتم، آنهم در شرایطی که وضعیت خوبی نداشت. البته لازم می‌دانم از زحمات مربیان قبلی این تیم تشکر کنم. من سعی کردم شرایط پیکان را پس از آمدنم بهتر کنم و فکر می‌کنم تا حدی وضعیت این تیم بهتر شده است.

مرفاوی در پاسخ به این پرسش که تیمش به مراتب پرمهره‌تر از تیم صباست اما چرا در اینجا موفق نبوده است، تأکید کرد: فوتبال بازی گروهی است، نه فردی. قرار نیست چون فلان بازیکن را داریم، نتایج خوبی بگیریم. ما باید در کار گروهی موفق عمل کنیم نه اینکه به دنبال بهره‌گیری از توان بازیکنان‌مان باشیم. هر مربی براساس تفکرات خودش تیم را می‌بندد و من این شرایط را در پیکان نداشتم.

وی در خاتمه یادآور شد، برای بازی برابر تراکتورسازی بازیکن ازبکستانی تیمش را در اختیار ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.