سرمربی تیم تراکتورسازی می‌گوید فوتبال ایران توانایی مالی جذب بازیکنان بزرگ را ندارد.
به گزارش ایسنا، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان تهران گفت: ما ۴ فینال پیش‌رو داریم که فردا اولین آن‌ها را مقابل پیکان خواهیم داشت. می‌دانیم مقابل تیمی بازی می‌کنیم که می‌جنگد تا در لیگ باقی بماند. فردا پیکان تمام تلاش خود را می‌کند که از هر ثانیه کار خود در زمین حداکثر استفاده را داشته باشد. ما هم سعی می‌کنیم از تمام وقت بازی استفاده کنیم و با تمام وجود خواهیم جنگید. فکر می کنم با روحیه جنگندگی که بازیکنانم دارند، می‌توانیم فردا از سد پیکان بگذریم.

اولیویرا درباره وضعیت مصدومان و محرومان تیمش برای بازی فردا خاطرنشان کرد: حبیب گردانی را به دلیل محرومیت در بازی فردا در اختیار نداریم. همچنین فردین عابدینی هم مدت‌ها پیش دچار مصدومیت شده بود.

سرمربی پرتغالی تراکتورسازی در واکنش به اینکه از بازیکنان اصلی خود مانند ادینیو و تیموریان در بازی مقابل نسف قارشی از ابتدا استفاده نکرده است خاطرنشان کرد: نفت تهران در بازی با پاختاکور از بازیکنان اصلی خود در ترکیب اصلی استفاده نکرد. هر مربی تفکر خودش را دارد. بسته به این تفکر ترکیب خود را انتخاب می‌کند. برای فوتبال ایران فولاد و تراکتور از آسیا حذف شده‌اند اما خوشبختانه نفت و پرسپولیس همچنان برای صعود به مرحله حذفی شانس دارند اما آیا فوتبال ایران برای مقابله با تیم‌های قطری، اماراتی و عربستانی ابزار و سلاح آن‌ها را دارند؟

وی ادامه داد: اگر ۴ بازیکن خارجی باکیفیت و یک هافبک وسط خارجی کلاس بالا به من بدهید، قول می‌دهم تیمم از جمع ۸ تیم نیز بالاتر برود. اما فوتبال ایران این قابلیت مالی را ندارد که بازیکنان خارجی بزرگ را بیاورد.

سرمربی سرخ‌پوشان تبریز ادامه داد: هر سال که می‌گذرد، به خاطر همین نبود پشتوانه‌های مالی موقعیت ما در میان تیم‌های دیگر پایین‌تر می‌آید. ما در بازی مقابل نسف ترکیبی را به زمین فرستادیم که می‌توانست برنده باشد. تراکتورسازی ۱۲ کرنر داشت و نسف تنها یک کرنر اما آنها از کرنر خود گل ساختند. به همین خاطر است که می‌گویم ترکیبی که به زمین فرستادیم، می‌توانست برنده باشد.

اولیویرا با انتقاد از شرایط تیمش افزود: زمان کمی داریم و دست‌مان خالی است. در بازی مقابل سپاهان روی نیمکت سه مدافع در یک پست داشتیم و آنها تنها برای این که نیمکت خالی نباشد، روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته‌اند. اگر شما مربی‌ای را می‌شناسید که سه بازیکن در یک پست داشته باشد، به من معرفی کنید. این در حالی است که ما در گوش راست فقط یک بازیکن داریم. اگر با دقت بیشتری وارد این مسئله شوید، می‌بینید که در یک پست ۷ بازیکن داریم. این شرایط در هیچ جای دیگر دیده نمی‌شود.

سرمربی سرخ‌پوشان تبریز همچنین گفت: تراکتورسازی در ۲۸ روز، ۸ بازی داشته است و با این ابزار کم نتایجی که تاکنون کسب کرده‌ایم، خیلی خوب بوده است. در روزهای باقی مانده هم در بازه زمانی ۲۰ روزه ۵ بازی پیش رو داریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )