رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید دیدار با باواریایی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا یک هدیه به ورزش فوتبال است.
به گزارش ایسنا، پس از قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ باید رو در روی هم قرار بگیرند.

رویارویی این دو تیم بدان معناست که جوزپه گوآردیولا، سرمربی کنونی بایرن مونیخ باید به مصاف شاگردان پیشین خود در بارسلونا برود. بارسا می‌توانست در این قرعه کشی با رئال‌مادرید، رقیب دیرینه‌اش در فوتبال اسپانیا روبه‌رو شود اما این اتفاق رخ نداد تا گوآردیولا به عنوان رقیب به نوکمپ بازگردد.

جوزپ ماریا بارتومئو بر این باور است که رویارویی این دو تیم در چنین مرحله‌ای یک اتفاق بسیار خاص بوده و یک هدیه به ورزش فوتبال است. او در این‌باره گفت: برای همه ما یک افتخار است که بارسلونا در ۱۰ سال گذشته در هشتمین نیمه نهایی اروپایی خود حضور دارد. این یک هدیه فوتبالی برای هواداران به شمار می‌رود. خیلی خوشحالیم که این توانایی را داشتیم مقابل بایرن مونیخ با مربیگری گوآردیولا قرار بگیریم. این رویارویی یک هدیه به فوتبال و یک چالش بسیار بزرگ برای ما است.

بارسلونا در دیدار رفت این مرحله در خانه میزبان بایرن مونیخ خواهد بود و در دیدار برگشت به آلمان سفر می‌کند. کاتالان‌ها در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی لیگ فوتبال اسپانیا قرار دارند و می‌توانند در دیدار امروز (شنبه) مقابل اسپانیول به پیروزی رسیده تا فاصله‌شان با مادریدی‌ها را به پنج امتیاز برسانند.

بارتومئو گفت: پیش از آن که مقابل بایرن مونیخ به میدان برویم، باید سه بازی مهم در لیگ مقابل تیم‌های اسپانیول، ختافه و کوردوبا برگزار کنیم. باید از بازیکنان‌مان حمایت کرده و روی فوتبال‌ خودمان تمرکز کنیم. اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز است که به عنوان یک تیم، متحد بمانیم.

گواردیولا بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ که هدایت بارسلونا را به دست داشت، با این تیم به سه قهرمانی در لیگ فوتبال اسپانیا و دو قهرمانی در اروپا دست پیدا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.