مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: آنهایی که اختلاس و فرار کرده‌اند به اندازه ما که مدیرعامل یک باشگاه ورزشی هستیم سرافکنده نیستند.
مسعود رضاییان در خصوص سنگ اندازی و فحاشی برخی از هواداران تیم نفت مسجد سلیمان در پایان دیدار این تیم با استقلال خوزستان به بازیکنان و کادرفنی این تیم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مگر من به عنوان مدیرعامل باشگاه می‌توانم به تنهایی مانع از سنگ اندازی و فحاشی عده‌ای تماشاگر جوان و نوجوان شوم؟ این موضوع وظیفه خانواده این هواداران جوان است که به آنها آموزش و یاد دهند که سنگ اندازی و فحاشی نکنند و بر آنها نظارت بیشتری داشته باشند. کجایند آنهایی که مدعی هستند ما را دوست دارند؟ آیا سنگ اندازی‌ها و فحاشی‌های روز گذشته را ندیدند؟

وی در مورد اعتراض هواداران به نحوه عملکرد تیم مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: به هرحال در فوتبال تفاوت‌های زیادی است بین تیمی که ۳ میلیارد هزینه آن بوده با تیم‌هایی که ۳۰ میلیارد هزینه کرده‌اند. ضمن اینکه بین بازیکنان ارزان قیمت و گران قیمت تفاوت زیادی وجود دارد. این واقعیت فوتبال است و آن دسته از هوادارانی که فحاشی کردند باید این موضوع را در نظر بگیرند و انتظار آنها نیز بر اساس واقعیت‌ها باشد. هواداران حق هو کردن و اعتراض به تیم خود را دارند اما اگر به بازیکن خود فحش بدهند آیا در اصفهان سرخود را مقابل توپ خواهد گذاشت؟ بازیکنان ما روز گذشته تا آخرین لحظه جنگیدند حتی آنهایی که مصدوم بودند و حقشان نبود به این شکل مورد سنگ پراکنی و فحاشی قرار بگیرند.

رضاییان افزود: امیدوارم پشت سنگ اندازی‌ها و فحاشی‌های روز گذشته کسی نباشد. متاسفانه شاهدیم آنهایی که اختلاس و فرار کرده‌اند به اندازه ما که مدیرعامل یک باشگاه ورزشی هستیم سرافکنده نیستند و فحش و چوب و سنگ نخورده‌اند. اگر اختلاس کرده بودیم خیلی با عزت و احترام بیشتری با ما برخورد می‌شد ضمن اینکه نام ما را هم نمی آوردند و با اختصار مطرح می‌کردند. روز گذشته به دلیل آنکه نتوانستیم دروازه استقلال خوزستان را باز کنیم، بعد از بازی طوری با ما برخورد و رفتار شد که انگار مرتکب قتل شده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه نفت سلیمان تصریح کرد: در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم اما نتیجه خوبی نمی‌گرفتیم اما روز گذشته جزو معدود روزهایی بود که هم خوب بازی نکردیم و هم نتیجه خوبی نگرفتیم و حق ما برد نبود. استقلال خوزستان هم فقط برای کسب یک امتیاز آمد که به هدفش هم رسید. با این تساوی امیدهای ما برای بقای مستقیم در لیگ برتر خیلی کمرنگ شد.

وی عنوان کرد: بازی ما در هفته بیست‌وهشتم با ذوب آهن خیلی سخت است و برای ما کسب حداقل یک امتیاز از آن بازی اهمیت زیادی دارد هرچند به کسب سه امتیاز هم نیم نگاهی داریم. به اعتقاد من در حال حاضر ذوب آهن بهترین تیم ایران است و بعد ذوب آهن ما بهترین بازی‌ها را درون زمین ارائه می دهیم اما متاسفانه خوب نتیجه نگرفته‌ایم.

رضاییان تاکید کرد: اگر مقابل ذوب آهن ببازیم دیگر امیدی برای بقای مستقیم در لیگ برتر نیست و باید در دو هفته باقی مانده به حضور در پلی آف امیدوار باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نتایجی که تیم نفت سلیمان گرفته و درحال حاضر این تیم یکی از کاندیداهای سقوط محسوب می‌شود چقدر کادرفنی و بازیکنان و چه میزان عدم حمایت و عوامل خارجی را در این موضوع دخیل می‌داند، به تسنیم گفت: ما دیر شروع کردیم و هدف‌گذاری مشخصی نداشتیم در حالی که این هدف گذاری لازمه موفقیت یک تیم است تا بر اساس آن برنامه‌ریزی کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: باید ببینیم آنهایی که از روز اول می‌خواستند این تیم را ببندند هدفشان چه بوده است؟ شما برای هر برنامه مشخص باید بودجه مشخصی داشته باشید. دوستان در هیئت مدیره در همان ابتدای کار بودجه ۱۳ میلیارد تومانی تعیین کردند که تا امروز فقط سه میلیارد و سیصد میلیون تومان آن تحقق پیدا کرده است و ما با این مبلغ تیم را تا امروز نگه داشته‌ایم. شما بر اساس بودجه‌ای که دارید می‌توانید بازیکن و مربی جذب کنید بنابراین دست ما کاملا بسته بود.

رضاییان تصریح کرد: بگذارید برای شما مثالی بزنم. پولی که بازیکن تاثیرگذاری همچون شیمبا در سپاهان گرفته از مجموع دریافتی کل بازیکنان ما که تا امروز حدود ۲ میلیارد تومان شده بیشتر است. بازیکنی که در سپاهان بسیار تعیین کننده است. مکوندی تا امروز پولی نگرفته و باقری‌نیا نیز کلا ۸۰ میلیون تومان گرفت.

وی در خصوص اعتراض هواداران تیمش مبنی بر اینکه باقری‌نیا تیم را پیش از شروع فصل بد بسته، خاطرنشان کرد: باقری نیا الان نیست و راحت‌ترین کار این است که همه تقصیرها را به گردن وی بیندازیم، درحال حاضر نیز هرکسی به وی حمله کند قهرمان می‌شود اما ما وجدان داریم و نمی‌توانیم چشممان را روی حقیقت ببندیم. کدام سرمربی است که دوست ندارد بازیکن خوب و با کیفیت را جذب کند/ روی هر بازیکن باکیفیتی که دست می‌گذاشتیم می‌گفت فلان قدر می‌گیریم و ما هم می‌گفتیم نداریم و می‌رفت.

رضاییان گفت: بازیکن خوب خارجی هم اول دلارهایش را می‌شمارد و بعد قرارداد می‌بندد حتی اگر دلارش گوشه نداشته باشد می‌گوید گوشه ندارد و آن را باید عوض کنید تا قرارداد ببندم. زمانی که من مدیرعامل فولاد بودم و عماد رضا را می‌خواستیم جذب کنیم این مهاجم عراقی اول دلارهایش را شمرد و اگر ۲۰ دلار کم بود می‌گفت ۲۰ دلار را هم روی پول دریافتی‌ام بگذارید و پس از آن قراردادش را امضا می‌کرد و ما هم ثبت می‌کردیم.

وی گفت: ما در نیم فصل ۶ بازیکن جذب کردیم که مجموع قرارداد آنها ۸۲۰ میلیون تومان شد و بعد از حدود ۳ ماه توانستیم ۲۰ درصد از قرارداد آنها را بدهیم. در چنین فوتبالی و با چنینی دریافتی که داشتیم باید چه می‌کردیم؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.