سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت که تیمش برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر با تمام وجود خواهد جنگید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: چهار بازی تا پایان لیگ در پیش داریم که دیدار فردا اولین فینال برای ما خواهد بود. می‌دانیم مقابل تیمی بازی داریم که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد، تیمی که شاید از هر ثانیه و میلیمتری نهایت استفاده را خواهد برد. در سویی دیگر ما نیز برای قهرمانی با تمام وجود می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم از سد حریف‌مان عبور کنیم.

وی در مورد اینکه چرا در دیدار مقابل نسف قارشی ازبکستان در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به چند بازیکن شاخص تیمش استراحت داد تا به نوعی زمینه حذف تیمش را فراهم آورد، گفت: شما چرا فقط به ما توجه دارید؟! مگر نفت تهران به چند بازیکن خود در دیدار مقابل پاختاکور استراحت نداد؟ به هر صورت هر مربی سلیقه خاص خود را دارد و اوست که می‌داند چطور باید تیمش را ارنج کند. در بین نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز از رقابت‌ها خارج شده‌اند اما خوشبختانه پرسپولیس و نفت هنوز این شانس را دارند که راهی مرحله بعد شوند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: برای اینکه فوتبال ایران در آسیا موفق باشد، باید دید تیم‌های باشگاهی این کشور چقدر ابزار دارند. شما اگر چهار بازیکن باکیفیت خارجی به من بدهید، اطمینان داشته باشید حداقل تیمم را به جمع هشت تیم برتر آسیا و حتی بالاتر از آن خواهم برد. متأسفانه فوتبال ایران از نظر مالی آن قابلیت را ندارد که بتواند بازیکن خارجی بزرگی را به خدمت بگیرد. به همین خاطر است که هر سال که می‌گذرد شاهد اُفت محسوس تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با تمام این حرف‌ها باید بگویم ما مقابل نسف قارشی ترکیبی را به میدان فرستادیم که می‌توانست برنده از میدان خارج شود. در آن بازی ما ۱۲ کرنر روی دروازه حریف ارسال کردیم و در مقابل آنها فقط یک کرنر داشتند. تیم ما از هیچکدام از کرنرهای خود استفاده درستی نکرد اما حریف روی تک کرنر خود به گل رسید. ترکیبی که من به میدان فرستادم ایرادی نداشت، چرا که در طول بازی فرصت‌های زیادی برای زدن گل‌های بیشتر و کسب سه امتیاز داشتیم.

اولیویرا ادامه داد: در بازی مقابل سپاهان تنها سه بازیکن روی نیمکت داشتیم که هر سه بازیکن در یک پست توانایی بازی داشتند. اگر تیمی را سراغ دارید که در یک پست سه بازیکن دارد، آن را به من معرفی کنید! این بازیکنان روی نیمکت نشسته بودند تا صندلی‌های خالی را پر کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: هشت بازی را باید در ۲۸ روز انجام دهیم. با نفرات کمی که داریم این تعداد بازی خیلی زیاد است. در نظر داشته باشید که پنج بازی را باید در ۲۰ روز برگزار کنیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش در بازی مقابل پیکان تهران اظهار داشت: حبیب گردانی محروم است و مصدومی نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.