سرمربی نفت تهران می‌گوید فیروز کریمی استاد اوست و سعی می‌کند در بازی فردا از فنونی که از او یاد گرفته است برای بردن ملوان استفاده کند.
به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که مربی آن استادم بوده است و سعی می‌کنیم از فنونی که در استقلال از فیروز کریمی یاد گرفته‌ام برای بردن او استفاده کنم.

وی ادامه داد: فیروز کریمی مربی بادانشی است و علی‌رغم اشراف به مسائل تاکتیکی گاهی اوقات نکات سرگرم کننده‌ای هم در رفتارش وجود دارد. سعی می‌کنم در بازی فردا از فنونی که از خودش یاد گرفته‌ام استفاده کنم تا از حواشی‌ای که کنار زمین ایجاد می‌کند، کم کنم.

سرمربی نفت تهران درباره رویارویی تیمش با ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: ما فردا مقابل تیمی بازی داریم که تحول چشمگیری پس از حضور فیروز کریمی روی نیمکت در این تیم ایجاد شده است. امیدواری ملوان پس از نتایج خوبی که با فیروز کریمی گرفته بیشتر شده و ما متاسفانه در شرایط سختی با این تیم روبه‌رو شده‌ایم. ما هم شرایط سختی داریم و تمام تلاش ما این است که با برد در بازی فردا صدر جدول را حفظ کنیم. برای بازی فردا کاملا آماده‌ایم.

وی در واکنش به این که فشردگی مسابقه‌ها باعث شد نفت جایگاه خود را در صدر جدول از دست بدهد، افزود: با تمام احترامی که برای آقایان تاج و ساکت قائل هستم ولی آنها در برنامه‌ریزی باز‌ی‌های تیم‌های شرکت کننده در آسیا را ندیدند. متاسفانه در اواخر فصل تیم‌هایی مثل نفت که نماینده ایران در آسیا هستند، هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنند اما مابقی تیم‌ها ۸ یا ۹ روز یک بار مسابقه دارند. بنابراین استراحت کامل خواهند داشت. ما وظیفه داریم در آسیا با تمام توان از پرچم ایران دفاع و سهمیه ایران را در آسیا حفظ کنیم. فکر می‌کنم اگر سازمان لیگ به جای ۴ روز یک بازی هر ۵ و نیم روز یک بازی برای ما می‌گذاشت می‌توانستیم با پتانسیل کامل وارد هر بازی شویم. ما بازی فولاد و ذوب آهن را به دلیل همین خستگی از دست دادیم. در بازی مقابل پاختاکور هم که یک بازی فراملی بود، مقابل تیمی بازی کردیم که ویژگی‌های فوتبال روس‌ها را دارد و پس از آن بازی هم تنها توانستیم یک ریکاوری و یک جلسه تمرین داشته باشیم.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: سال آینده اگر تقویم سازمان لیگ و بازی‌های لیگ برتر درست دیده نشود، ما قطعا نماینده پرقدرتی در آسیا نخواهیم داشت. اگر به برنامه‌ریزی مسابقه‌ها برای دو بازی آینده ما مقابل تراکتور و پدیده نگاه کنیم، می‌بینیم که ما در بین این دو بازی با العین امارات روبه‌رو خواهیم بود و بعد از آن بلافاصله باید رودرروی صبا قرار بگیریم. در هر حال ما تمام وقت خود را گذاشته‌ایم تا به دنبال راهکار این مشکل بگردیم. بالای ۱۰ ساعت در روز در این مورد با مشاورانم برنامه‌ریزی و بررسی انجام می‌دهم.

منصوریان درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز گفت: ما فردا کامیابی نیا، ویکروم و علی قربانی را در اختیار نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.