مهاجم تیم فوتبال سپاهان، گفت: تمام تلاشم را برای پیروزی و قهرمانی سپاهان انجام می‌دهم و مطمئنم که در هر بازی برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم تا قهرمان لیگ شویم.
مهدی شریفی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه اصفهان، اظهارکرد: برخی اوقات که گل نمی‌زنم دلیل بر افتم نیست، به اعتقاد من دادن پاس گل نیز ارزشش کمتر از گل زدن نبوده و در بازی برابر راه‌آهن در ابتدا هدفمان این بود که سه امتیاز را بگیریم و پس از آن به تفاضل گلمان توجه می‌کردیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما خدا را شاکرم که توانستیم این دیدار را ببریم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تنها دوست دارم سپاهان در هر بازی برنده باشد، اما هواداران تیم‌مان نیز حق دارند که از من انتظار داشته باشند و من هم به دلیل اینکه مهاجم هستم، باید بتوانم گل‌های بیشتری بزنم.

شریفی ادامه داد: در استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ دلایل مختلفی می‌تواند وجود داشته باشد. امیدوارم تماشاگران تمام این مسائل را فراموش کرده و از تیم‌هایشان حمایت بیشتری داشته باشند، در بازی امروز تماشاگران استقبال بهتری داشتند، چرا که بازی‌ها رو به حساس شدن رفته است و به کمک هوادارانمان احتیاج داریم.

وی ادامه داد: گلی که به پرسپولیس زدم در افزایش روحیه‌ام مؤثر بود و از لقبی که هواداران سپاهان به من دادند "مهدی رفت و برگشت" بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم لیاقت این لقب را داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.