دروازبان تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد پخش بازی‌ها به صورت زنده و مناسب نبودن ساعات برخی بازی‌ها علت استقبال کم تماشاچیان است.
شهاب گردان پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتبال سپاهان برابر راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار داشتیم و با ارائه یک بازی خوب توانستیم شرایط خوبی را رقم بزنیم و برنده از زمین خارج شویم. به این سه امتیاز احتیاج داشتیم تا در کورس قهرمانی بمانیم و امیدوارم بتوانیم در نهایت دل هواداران را با قهرمانی شاد کنیم.

وی در مورد حضور کم تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر تصریح‌کرد: این مسئله به خاطر افت سطح فوتبال نیست. اکنون در بازی‌هایی که وقت آن مناسب است استقبال بیشتری به عمل می‌آید البته اینکه بازی‌ها پخش زنده است و از چندین شبکه پخش می‌شود نیز تاثیر گذار است زیرا بسیاری ترجیح می‌دهند بازی‌ها را در خانه تماشا کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان، گفت: سپاهان تیم بزرگی است که باید به همین شکل به روند موفقیت‌های خود ادامه دهد تا قهرمان شود. روز به روز بهتر می‌شویم پس هواداران نیز باز هم بیشتر باید به ورزشگاه بیایند تا روحیه بازیکنان بالا رود.

گردان گفت: سه بازی آخر سپاهان اصلا راحت نیست. برخی‌ها می‌گویند چون با سه تیم پایین جدول بازی داریم پس کار آسانی در پیش داریم، در صورتی که چنین نیست و کار ما بسیار مشکل است چرا که این‌ تیم‌ها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.