مدافع تیم فوتبال سپاهان از اظهارنظر در خصوص شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر خودداری کرد.
هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن و شانس قهرمانی زردپوشان اصفهانی در لیگ برتر اظهار داشت: من به هیچ عنوان در مورد شانس قهرمانی سپاهان حرف نمی‌زنم، چون نمی‌خواهم روی تیم فشار کاذب ایجاد شود. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در این بین هرچه پیش آید، خوش آید.

وی به اهمیت سه دیدار پیش روی سپاهان اشاره کرد و گفت: ما موقعیت‌های زیادی را روی دروازه راه‌آهن خلق کردیم. البته نباید فراموش کرد که راه‌آهن هم تیم شایسته‌ای بود و حتی می‌توانست روی چند فرصت مناسب به گل برسد.

نویدکیا در مورد تقابل با مربی سابقش فرهاد کاظمی که چند سال پیش زیر نظر او کار کرده است، خاطر نشان کرد: قبل از بازی دیدار کوتاهی با این مربی داشتیم و با او خوش‌وبش کردیم. در مورد کاظمی باید بگویم هر بازیکنی که در دوران فوتبالش با این مربی کار نکرده، قطعاً ضرر کرده است. کاظمی جزو آن دسته از مربیانی است که می‌توان چیزهای زیادی از او آموخت.

عقیلی با اشاره به بازگشت نویدکیا به ترکیب سپاهان تصریح کرد: محرم اگر آماده باشد بدون شک در ایران یکی از بهترین‌هاست. خوشبختانه او در این مسابقه سرحال بود و توانست به سپاهان کمک کند. ما اگر در اکثر بازی‌های امسال نویدکیا را در اختیار داشتیم، قطعاً الان وضعیت بهتری داشتیم.

مدافع سپاهان در پایان گفت: سال گذشته سپاهان جباری را جذب کرد تا جای نویدکیا را پر کند اما او در میانه فصل از تیم ما جدا شد. امسال هم نویدکیا را در اختیار نداشتیم اما فکر می‌کنم رسول نویدکیا توانست به خوبی جای محرم را پر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.