هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: به عقیده من هیچ مربی نمی‌تواند به استقلال آمده و بهتر از قلعه‌نویی در این تیم نتیجه بگیرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی‌محمد‌ نظری در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: ما در این بازی مقابل یک تیم خوب و بزرگ به میدان رفتیم و عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: به نظر من دو تیم نمایش خوبی داشتند و هیچ یک شایسته برتری نبودند. نتیجه به دست آمده کاملاً عادلانه بود و خوشحالم از اینکه مقابل استقلال توانستم بازی خوبی انجام دهم.

هافبک پدیده مشهد با تأکید بر اینکه قلعه‌نویی مستحق این برخورد و انتقادات نیست، تصریح کرد: تعجب می‌کنم از اینکه چرا این همه قلعه‌نویی را تحت فشار قرار می‌دهند در حالی که تیم او خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند. به عقیده من هیچ مربی نمی‌تواند به استقلال آمده و بهتر از قلعه‌نویی در این تیم نتیجه بگیرد. او جام‌های زیادی برای استقلال به دست آورده و خیلی خوب می‌تواند این تیم را جمع کند.

نظری در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود جدایی از استقلال با نظر قلعه‌نویی هم‌اکنون از وی حمایت می‌کند، یادآور شد: باور کنید زمانی که به گسترش فولاد رفتم، قلعه‌نویی واکنش نشان داد و گفت؛ چرا این کار را کردم. من هم گفتم؛ امیرخان فکر کردم در لیست مازاد شما قرار دارم که او این نظر را نداشت و خواست به استقلال برگردم که امکانش نبود. در هر صورت فصل پیش اشتباه کردم که به گسترش فولاد رفتم و بهتر بود در استقلال می‌ماندم.

وی با بیان اینکه با هم‌تیمی‌هایش قرار گذاشته‌اند در خصوص مسائل مالی صحبت نکنند، افزود: باشگاه پولی ندارد به ما بدهد و همه ما شرایط موجود را پذیرفته‌ایم. به نوعی همه ما فی‌سبیل‌الله بازی می‌کنیم!

هافبک تیم پدیده در خاتمه ضمن ئتمجید از سرمربی تیمش ادامه داد: لازم می‌دانم از مردم خوب مشهد به خاطر حمایت‌شان تشکر کنم. من در پدیده روز‌‌های خوبی تا الان داشته‌ام و علی‌اقا مرا در پست‌هایی که دوست دارم بازی می‌دهد. به خاطر همین است که تاکنون بازی‌های خوبی برای این تیم انجام داده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.