بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: همیشه سعی کردیم بازی‌های باکیفیتی را به نمایش بگذاریم و بازی‌ها را «شُل» نگرفته‌ایم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی نظرزاده در خصوص تساوی بدون گل پدیده مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی و اینکه تیمش توانست یک امتیاز خارج از خانه کسب کند، اظهار داشت: در این بازی بحث امتیاز چندان مهم نبود و هم اینکه هواداران یک فوتبال زیبا را تماشا کردند بیشتر به دل ما نشست. هواداران مشهدی و تهرانی از سوی ۲ تیم بازی زیبایی را دیدند و ما هم به کسب یک امتیاز راضی هستیم و خدا را شکر می‌کنیم.

وی افزود: اگر بازی‌های پدیده را دنبال کرده باشید متوجه خواهید شد که کیفیت فوتبال را به خوبی نشان داده‌ایم و تا به اینجای لیگ بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم، اکنون هم شرایط بسیار خوبی در جدول رده‌بندی داریم و ماندن‌مان در لیگ قطعی شده است. 

بازیکن تیم فوتبال پدیده در واکنش به این موضوع که با توجه به قطعی شدن ماندن این تیم در لیگ برتر بازیکنان پدیده ادامه بازی‌ها را «شُل» نمی‌گیرند، گفت: اصلا به دنبال این چیزها نیستیم و همیشه سعی کردیم بازی باکیفیتی را به نمایش بگذاریم و در هر شرایطی هدف‌مان همین بوده است. 

نظرزاده درباره مشکلات مالی باشگاه پدیده اظهار داشت: مسئولان در صدد هستند این مشکلات را حل کنند. تمام هم و غم ما این است که فوتبال‌مان را بازی کنیم و مطمئنا مشکلات هم حل می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.