کاپیتان استقلال اظهار کرد: نمی‌دانم مشکل استقلال از کجاست و این سوال را باید از مسئولان فنی تیم پرسید.
به گزارش ایسنا، رضا عنایتی بعد از پایان دیدار استقلال و پدیده گفت: در این دیدار نتوانستیم به پیروزی برسیم. خدا کمک کند که در ادامه راه موفق شویم تا بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی اعتراض تماشاگران را وارد دانست و ادامه داد: به اعتراض آن‌ها احترام می‌گذاریم. آن‌ها به ورزشگاه آمده بودند تا شاهد پیروزی تیم محبوب‌شان شوند. استقلال تیم بزرگی است و وقتی هم کار گره می‌خورد، از دست بازیکن کاری ساخته نیست. تلاش‌مان را می‌کنیم تا مطابق انتظارات آن‌ها ظاهر شویم. ان‌شاءالله در بازی بعد موفق شویم.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این سوال که چرا تماشاگران فقط به بازیکنان اعتراض می‌کنند، خاطرنشان کرد: تماشاگران، احساسی هستند و کسانی که در زمین بازی می‌کنند مورد خطاب آن‌ها قرار می‌گیرند. مشکلی با اعتراض آن‌ها نداریم چرا که آن‌ها مشوق بازیکنان هستند.

عنایتی درباره مشکل استقلال گفت: مشکل تیم ما معلوم نیست و ما هم نمی‌دانیم. مشکل را باید از کادر فنی پرسید چرا که آن‌ها مسئول فنی تیم هستند.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان از اعتراض تماشاگران ناراحت نمی‌شوند، گفت: بازیکنان از اعتراض تماشاگران ناراحت می‌شوند اما حق را به تماشاگران می‌دهیم و مطمئن باشید که با تمام توان‌مان در این بازی حاضر شدیم. ماهیت فوتبال بر این است که اتفاقات آن قابل برنامه‌ریزی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.